Gå til innhold

Hvordan går det med kiloene damer ?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veier 75 kg nå, skal ned 12 til, da har jeg nådd startvekta! =) men, akk, så hardt! å ikke ammer jeg heller ! 3 mnd siden fødselen nå....hvordan går det med dere andre? slanketips tas mot med takk ! lurer på å melde meg inn i treningssenter, men det er så dyrt! Går 2 turer i raskt tempo hver dag, men det er hardt å lage sunne middager hver dag, blir ofte kjappe løsninger...... tror jeg må kjøpe sånn fedon kokebok eller no =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi er og 3 mnd, og jeg er nå 2 kg. lettere enn jeg var da jeg ble gravid. Og det kler meg IKKE. Hun spiser meg bokstavlig talt opp!!

Skrevet

Spis hyppig og små måltider, kutt ut tomme karbohydrater, spis no fiber, drikk masse vann, trille raske turer med vogn (finn gjerne noen fiiiiiine oppoverbakker) drikk fruktte på kvelden i stedet for godis. Gjør husarbeid, jobb i hagen, det finnes mange måter å trene på som er helt gratis og i tillegg er nyttig.

Skrevet

snart 5 mnd og 4 kg igjen... Har gått ned 25 kg siden fødsel...ikke slanket meg, hatt sååå matlyst

vann - vann - vann - Så til de som sa jeg kom til å slite...HA ! :)

Skrevet

Straks gått 3mnd og har ennå 5kilo før jeg når startvekta på 70kg.. Nå har jeg prestert å gå OPP i vekt de siste par ukene, så her skal det strammes inn.. Ammer ikke, så det blir ekstra trilleturer på meg!

Er ikke noe flink til å drikke vann..må skjerpe meg! Vil ned på trivselsvekita som er ca men blir ikke misfornøyd så lenge jeg kommer under 70. Egentlig litt bortkasta å gå ned og, da jeg vil ha to tette :P

Skrevet

Helene: tror ikke det er bortkastet å gå ned pga to tette, heller tvert i mot;). Bruk heller det som motivasjon for å gå ned resten før nytt svangerskap! Det sies jo at kiloer som blir sittende en stund har en større tendens til å klistre seg fast permanent.

Skrevet

Snuppa er 2mnd og jeg har 7kg igjen til startvekt, men hadde en 4-5kg for mye da også så jeg vil gjerne ned 10kg.

Wasa-metoden er faktisk ganske effektiv. Bytt ut alle brødskiver med likt antall grove knekkebrød en periode.. Ellers er det vel bare en ting som gjelder, bruke flere kalorier enn man spiser, synd er så utrolig vanskelig. Blir faktisk motivert av skrittelleren også jeg da, er ganske stolt av meg selv der, er sjelden under 15.000 skritt om dagen, og de anbefaler jo minst 10.000 når en vil ned i vekt :)

Skrevet

Går kjempefint med kiloene. De koser seg gløgg ihjel, og ser ikke ut til at de har tenkt å bevege seg en eneste mm !!..... :-/

Skrevet

jo takk, her går det stadig oppover :/

Skrevet

Gikk opp 26kg (om ikke mer...) er nå straks 7 uker siden jenta kom, å jeg har gått ned over 23kg! Har vært borte 3 uker på feri og har IKKE spist sunt. Har egentli ikke lett for å slanke meg ellers, men sånn var det når jeg fikk nr 2 også.

Skrevet

Snuppa mi er snart 2 mnd og jeg har igjen 2,5 kg, så veier jeg det jeg veide før jeg ble gravid. Ganske fornøyd med det egentlig, men vil gjerne ned litt mer i samme slengen,hehe.

Skrevet

Nei, mine liker seg der de er. De har ikke lyst til å flytte vekk. De liker meg :-))

Skrevet

Er snart tre mnd siden fødsel og jeg gikk opp ca 20kg. Har nå tre kilo igjen, men de sier jo at det er de siste kiloene som er verst å få bort.

Går en del turer, prøver en lang hver dag, ellers spiser vi nå mer bevisst og mer sunt.. Drikker mye vann.

Og innimellom når jeg føler for det, setter jeg meg på en trim-sykkel vi har stående..

Skrevet

11 dager siden fødsel - gått ned 13kg - 3 kg igjen til det jeg antar var startvekt...aldri eid noen badevekt...så når de spurte på sv.skaps kontroll hvor mye jeg veide før jeg ble gravid så ble det litt gjetting rett og slett. utifra sv.skaps uke..

Tenker ikke så mye over hva jeg spiser. Lager meg det jeg har lyst på. Men drikker store mengder vann - er kjempe tørst om dagen. På barsel sa de at mange blir det når de ammer - så ammingen og masse vann har sikkert gjort sitt til at jeg er nesten er nede i startvekt.

Skrevet

hm... vesla er 5 uker gammel nå, og jeg har to-tre kilo igjen til startvekt..

men det har jeg hatt de siste to ukene, så dagene med gratis nedgang er vel over..

nå skal det sies at jeg ikke akkurat har spist sunt etter at hun kom ut.. jeg som har spist sunt hele svangerskapet og ikke hatt lyst på snop eller lignende i det hele tatt fyser KONSTANT på sjokolade nå, og jeg har ingen viljestyrke overhodet..

dessuten har det blitt mye kake med barselbesøk, barnedåp osv...

ikke blitt mye aktivitet heller, da rheumatismen som var som blåst vekk hele svangerskapet slo til med et pang da hun var ute..

men satser på å komme i gang med vanntrening igjen når jeg bare har vært på denne kontrollen for å "friskmeldes" nedentil..

Skrevet

Er nede i startvekt. Fødte for en mnd siden, men magen er så slapp og dissen så får nesten ikke på meg noen a de gamle buksene likevel. Så får vel handle noen nye :) Men har så lyst på noe godt hele tiden... Får passe på så jeg ikke raser opp...

Skrevet

TRene , trene og trene.. det er der det langvarige vekttapet ligger..

Tung styrketrening og kondisjons trening er det som gjelder..

Løp med barnevogna...lange steg i oppoverbakker,,, la noen passe ungen og LØP deg en tur.. om så det er å løpe,gå,løpe og gå i starten så er det MYE mer effektivt enn å gå tur...men å gå tur er selvfølgelig bedre enn å sitte inne:=)

Få nok søvn og vær aktiv hele tiden... gå trapper...'

Kutt ut tomme karbohydrater og spis mye frukt og grønt :=)

vann og grønn te-gjerne herbalife sin te.. den øker forbrenningen og renser kroppen;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...