Gå til innhold

Da reiste han seg opp selv!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Artig! Mathias reiste seg opp i dag! Plutselig så sto han i lekegrinda.. ;) holdt seg han og da seff. fått to tenner også! Ja, nå begynner de å bli "store".. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, skikkelig gøy :o) istad stod han i sofan å kikka ut vinduet for å følge med på gravemaskinen og lastebilen som bråkte sånn der ute, det var så nydelig, måtte filme han da ja ;o) skulle filme litt ut vinduet oxo, for å få med på videoen hva han kikka så oppslukt på - så mens jeg står der og filmer ut vinduet kikker han gravemaskin-mannen rett inn i kamera, uff, jeg ble så flau, virka som jeg skaffa meg "bevis" i tilfelle de skada bilen vår eller no, hihi... (de graver ikke hos oss, men vi bor rett ved storveien ned til byen)!

 

ja, nå har 2.tanna oxo kommet ;o) jeg syns det er så gøy å være mamma, det har ikke vært så gøy som nå før, det blir bare bedre og bedre, men plutselig er han så stor at jeg vil savne "babyen" min!!! da må vi lage en til ;oP

 

begynt å bli mye å passe på nå?? han kaver seg vel rundt på gulvet kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja man må filme;) Filma i stad vi å.. når han reiste seg opp;) Litt artig! ja, det er mye å passe på nå! Koser meg også veldig masse!! Gleder meg allerede til en til! Men må vente litt pga jobb... ;( Når skal du ut å jobbe igjen da? jeg skal i slutten av desember.. Ellers bra med dere?! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliver har også reist seg opp de siste dagene. Jeg filmet også ut vinduet og plutselig så glapp han taket og deiset sidelengs i gulvet :/ Han gråt ikke da, begynte bare å slikke på panelovnen han holdt seg i.

 

Han har lagt sin elsk på ledninger denna gutten her da.... når vi ser han er på vei og sier navnet hans snur han seg i mot oss, snur seg fort igjen og skynter seg alt han kan. Det værste er at han er fryktelig søt når han gjør dette, he he

 

(har også fått to tenner, nede)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet fortsatt ikke når jeg skal jobbe igjen. Stillingen jeg har er veldig liten, og jeg vil ikke fortsette med den jobben jeg har, skal finne noe nytt. Så det kommer an på hva jeg skal gjøre, kanskje blir det skole. Verken jeg eller samboer'n har lyst å ha han i barnehage enda. Så ting er veldig usikkert her.

 

Ellers har vi det supert ja, begynner å glede meg til en til her å, men *gosh* det kommer til å bli slitsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy:-) Her hos oss tror jeg det kommer til å ta tid før han reiser seg. Han er veldig opptatt av å hoppe. Når vi holder han sånn at han kan stå på beina så hopper han... På fanget hopper han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...