Gå til innhold

Heisann alle dere med smil rundt munnen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har dere en fin kveld? Jeg har hatt en nydelig dag, ryddet opp og gjort i stand både her og der - gøy å pusse opp litt innimellom. Jeg skal til dyreparken imorgen hvis været byr seg. Så kom jeg til å tenke på at jeg må jo en liten tur innom BIM for å se om det skjer noe her... men må si meg skuffet over visse innlegg...nevner ikke noe spesielt - men regner med at du vet hvilket det gjelder ;)

Så, jeg ville egentlig bare høre om det er noen andre som har hatt en fin dag/kveld jeg :) Leste om noen som gledet seg til julehandel og slikt, det hørtes jo artig ut - gleder meg selv til det, men må si at jeg har ikke tenkt å begynne riktig ennå :) hihi...

Så, hei og hå... ha en fortsatt trivelig kveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du skal trekke inn andre diskusjoner og hvor skuffa du er osv. Når man går ut av en tråd er man ferdig med den tråden, tar den ikke opp igjen i en annen tråd.

Ellers har jeg det meget bra her...eller vi da ;) skal se mrs marpel på nrk nuh...synes engelsk krim er flott underholding. Ha en god kveld :o)

Skrevet

Jeg gliser jeg, nesten litt underholdene uffa meg.

Ja juleshopping er jo sikkert ikke dumt, men virker bare så innmari lenge til. Men men pluttselig sitter vi der store som FY og ikke en jævla julegave. He he

Skrevet

ja det er morro med jula...ikke sant..? hehe... Litt morro skal man da ha også :o)

Skrevet

"Endelig 09.02.08"

:) hihi, håper virkelig julegavene jeg får i år er større enn magen min -fordi jeg skal "kalve" i november ;) julegaver og julematen (og ferien) er jo det beste med hele jula :)

Skrevet

Vi får komme oss igjenom høsten først synes jeg da + at jeg er 100% blakk. Får ikke mange julegaver for det:)

Skrevet

Høres ikke bra ut at du er blakk nå da. Det er jo artig å handle litt til barnet. Men du har jo litt tid å spare på :).

Skrevet

Å nå fikk jeg lyst på medisterkaker. pOKKER HVOR ER MANNEN MIN NÅR JEG TRENGER HAN:)

Skrevet

Har nettopp gumlet opp 100 gram engelsk karamell. Det smakte himmelskt! hehe... ;)

Skrevet

medisterkaker ja :) jeg fant en godtepose og knasker litt på innholdet - må jo sjekke om det er godkjent for barna ;) kremt og host... :) Rop skikkelig på gubben, så kommer han nok med noen til deg :)

Skrevet

Medisterkaker i Juli?

Søndag?

Han er fantastisk, men ikke SÅ fantastisk.

Skrevet

åhhh, det hørtes jo bare litt deilig ut da :) selv sitter jeg med en blandingspose - og det er bare kjipe greier igjen :( Men -imorgen er butikken åpen igjen... men håper været holder seg sånn at vi kan i dyreparken... har kjøpt årskort, fy F_ _ _ for en pris det har blitt, 750 for voksne og 650 for barn.. så -da er det bare å gå dit - må jo bruke litt av kortet :) -håper rullestolen er ledig, har havnet på krykker så jeg kan ikke gå særlig langt uten hjelp... det kalles noe så "hærlig" som: irritasjon i slimposen - min første reaksjon var: æsj...dette ordet skal jammen ikke jeg bruke... men vet ikke om annet. Vel, nå var posen tom...var ikke mye igjen til meg - så jeg få vel være glad jeg fikk litt, send over litt karamell om du har igjen ;) hehe

Skrevet

...spiser ikke medisterkaker i jula heller jeg :) blir bare ribbe og sånt på meg :) samboeren min er fransk så for han så kan vi ha det meste året rundt ;)

Skrevet

Var på leiting etter medisterkaker og medisterpølser i forrige uke, var pokker meg ikke å oppdrive!! "Nei, det får vi ikke før til jul...." Men jeg er gravid NÅ!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...