Gulosten™ Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Soff har vært kjempeflink til å legge seg om dagen, og de siste dagene har hun ikke sovet på dagen. I dag var vi på Gardermoen og hentet søsteren min, og da sovnet hun jo selvfølgelig litt på vei hjem. Da var klokka nesten 17, og jeg tenkte at nå får hun heeeelt sikkert ikke sove til kvelden. Kl 20.30 tenkte vi at hun må legge seg snart, for vi skal tidlig opp på jobb igjen i morgen etter 3 ukers ferie. Nå smelles det og dundres og hyles inne på rommet hennes, akkurat sånn jeg fryktet. For første gang på evigheter krangler hun om leggingen om kvelden, og det er jo tyyyypisk at det skjer når hun MÅ sove fordi vi skal tidlig opp....!! Blæh:(
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 uff... så kjedelig.. men det er ganske typisk ja.. har en stor gutt her som har brukt lang tid på å sovne i dag.. tror han gleder seg til barnehagen igjen i morgen.... har hatt ferie vi også..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 typisk det... lilletuppa flyttet inn på eget rom i går, og det er nok litt rart... da hun endelig hadde sovnet i kveld kom ett par av kompisene til pe, for de skulle på kino... og de snakket litt høyt i gangen, og frøkna våknet... så nå har hun kosa på fanget i ca 1 time, endelig sover hun!!! kos deg på jobb i morgen ) jeg skal også på jobb.... og du vet hva jeg syns om den saken... he he
Gulosten™ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, regner med du gleder deg.... Har du vært og sett på siste bildene av Soff da? Og bildene av leiligheten? Vi spionerte på UA-bilen i går kveld... Mwoahahaha Vi har jo pussa opp hele ferien, begynner å nærme seg enden nå heldigvis. Men jeg er fullstendig utslitt, har hatt Soff i beina hele tiden. "Mammmmmmaaa, dem er det a? Maaaammmmaaa, gjør du a? Maaammmaaa, Ida kal væme?....." Så jeg gleder meg til å slappe av på jobb jeg:) Hehehehe
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 jah, du gjør jo ikke særlig mye på jobben... he he nye bilder? må inn å se snart ) bare gjøre ferdig feriebildene, kameraet er fullt... igjen..... så det er du som har lagt den genseren på bilen, da...? hmmmmmm nestegang du kjører forbi har jeg bytta gardiner i stua ) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå