Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 lurer på å levere inn pcen på reperasjon...men vil ikke miste alle bildene jeg har og andre ting innpå her.. hvordan skal jeg gjøre det? brennne på cd eller ? må jeg ha en spesiell cd for å brenne bilder?? hva kan jeg gjøre????
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 tingene du har lyst til å beholde kan du fint brenne på vanlige cder. akkurat som når du legger inn sanger der. bare at du nå skal legge inn filer i stedet for .
Vesla89 - Er lei! Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Enten brenne på CDer eller kjøpe en ekstra hardisk. CDer som er brennbare fås kjøpt billig. Både du bare kan brenne på engang, og de som kan brukes flere ganger. Ekstra hardisk er mye lettere. Den kan du oppdattere og ta med overalt. Kjempesmart. Har ikke selv, men låner plass på kjæresten sin. Hva feiler det PCn da?
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 ekstra hard disk? hva er det ? haha.. jeg har laptop.. er ikke helt sikker på om det går an å fikse heller,eller om vi må ha en ny,men tror skjermen er knust,går liksom en stripe nedfra toppen til bunnen også er det en svart diger "boble" ting som går utifra stripa slik at jeg ikke ser alt på skjermen liksom.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 En ekstra harddisk eller en ekstern harddisk, er en harddisk (lagringsmediet) som du kobler til laptop'en din via en USB kabel (en sånn kabel med "flat" kontakt). Den vil da komme opp som en ny stasjonsbokstav på maskinen din. Disse kan du få ganske rimelige og i alle mulige størrelse. Litt mere lettvint enn å brenne ut bilder på cd'er. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000DE1f-Gvy?CatalogCategoryID=VUzD4QFHllUAAAEO..I03xiL&NavigatorDisplay=true&inputflag=yes&query=&brandnav=&pricenav=&sizeharddrivenav=&producttypenav=%5EEkstern%24 Kopier denne linken og lim den inn i adressefeltet, så får du opp siden med eksterne harddisker du får kjøpt på elkjøp. Det finnes selvfølgelig mange andre steder som selger dette, men da ser du ihvertfall hvordan det ser ut. Lykke til!
Vesla89 - Er lei! Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Oida, tror den PCn er billigere å kjøpe ny ja, kjæresten gjorde det samme. Knust skjerm. Han kjøpte ny PC. SKjermer til bærbare er dyre, har en selv. Men må snart skifte den ut. Gammel og grå, men duger en stund til
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 oi da..huff.... er jo mest sannsynlig meg som har ødelagt den da,siden sambo sjelden er innpå. jeg har ødelagt pcen hans.. huffa meg..
Vesla89 - Er lei! Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Det hørtes ikke bra ut. Kanskje den har fått en litt hard smell... Skal ikke så mye til med bærbare.
annka-fødeklar Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 hvis det ikke er mer enn 2GB du skal lagre så kan du gjøre som meg og kjøpe en minnepenn og siden brenne det ut(alltid kjekt å lagre på en minnepenn i tillegg til på dataen uansett i tilfelle datakrasj=). Alt jeg skriver til skolearbeid pluss blider har jeg lagret på pennen. får kjøpt på div. bokhandlere blant annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå