løveprinsen <3 Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 For min del er el over nå og jeg ser mot laaange dager til IKM. Det går så utrolig seint og jeg blir sååå utålmodig. Sikker flere som har det slik? Håper så inderlig at spiren sitter igjen denne mnd. Lykke til alle sammen:-)
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Enig! Satt og regnet ut i sted at jeg har ikm 8. august og ikke 9. som jeg trodde... lenge til!
løveprinsen <3 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har 10. aug tror jeg. Da må vi holde følge. IKM nesten samtidig. Håper på en positiv overraskelse..
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Dere er heldige som kan regne det ut!!!! Min kropp er helt på bærtur og finner ikke el. Mensen kommer når den føler for det og det er hipp som happ, 3 mnd, 3 uker. Lykke til med ventingen alle sammen!!!!!!
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Ja, det blir spennende! Kanskje vi begge to får en positiv test? Her i huset har vi holdt på som kaniner rundt el, lurer på om det har gitt resultater...;o)
Charla Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 OM jeg kjenner til de lange dagene!!!! Jeg har hatt tidenes lengste uke nå....jeg har IKM i morgen og har følt "symptomer" hele uken, men idag kom mensmurringene så jeg tipper tr kommer som på bestilling i morgen........jeg har knapt tenkt på noe annet enn mandagen fra morgen til kveld....helt forferdelig!! Dagene snegler seg avgårde...... Jaja...i morgen er det over! LYKKE LYKKE TIL til dere alle....håper alle får ønsket sitt oppfylt denne mnd!
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Mensmurring og gravidtetsmurring har lurt meg før, så jeg krysser fingrene for deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå