Gå til innhold

En trist dag for meg her inne.-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde noe dumt i dag...

Jeg skrev et innlegg fordi jeg var lei meg...frustrert....sjokka...ja, alt....:-(

Jeg gråt fordi jeg elsker jo datteren min så mye og vil jo ikke skrike til henne!

Jeg har lært, det vet jeg bare. jeg bare vet.!

Men jeg er trist alikevel..trist fordi så mange her inne er så fryktelig stygge i seg...

Noen sier så mye stygt...

Jeg fikk høre jeg var en barnemishandler..at barnevernet skulle ta min stakkars livredde datter (!)...det såret så MYE å høre dette.

Jeg følte meg jo bare enda verre da!!!

Jeg ringte min samboer som jobber offshore..han trøstet meg heldigvis, sa jeg IKKE var en dårlig mor...fortalte meg de gode tingene, og hvor smilende og glad vår datter alltid er!! Hvor heldig hun er så har meg,han og flotte besteforeldre!!

Jeg klamrer meg til hans ord, men i dag er jeg bare lei...

lei og angrende for at jeg la inn et slikt innlegg her...lei for at jeg skrek til min datter å tok hardt tak i armene hennes slik at hun skulle ligge stille på stellebordet mens jeg skiftet bleie!!

Lille vennen min,

Mamma er så lei,

I dag kjeftet hun masse på deg,

du ville ikke ligge stille ,

men du er jo så liten ,

du kunne ikke forstå,

mamma ble så sint,

altfor sint,

jeg håper ikke du ble redd,

du vet at jeg elsker deg,

i dag har mamma hatt det tøft,

du har smilt til meg,

jeg har sett på deg,

og fått vondt inni meg,

jeg lover lille venn,

det skal aldri skje igjen !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er UTVILSOMT en god mor =)

Det går bare ikke ann å være 100% hele tiden, av og til topper det seg. Ser du skriver at mannen er i nordsjøen, takk jeg vet hvordan det er. Føler med deg!! Ikke ALLE her som dømmer deg, vi andre faktisk FORSTÅR deg!!

Skrevet

jepp, han reiser i nordsjøen og resten av verden forøvig...ofte vekk 3-4 uker hver gang...så jeg er litt sliten av og til kan du si:-)

hehe.

HI

Skrevet

Stoooor trøsteklem til deg!!

Snuppa mi er ikke så gammel enda så hun har ikke rukket å få meg så sint, men det kan skje de beste!!!

Det at du angrer og har dårlig samvittighet viser at du er en god mor og absolutt gla i datteren din.

Ikke tenk så mye på hva folk sier, mange her inne som sier mye stygt nettopp fordi det er et forum hvor man ikke ser motparten.

Hun har jo smilt til deg så jeg tror nok du er tilgitt. Var nok værre for deg enn for henne tross alt.

Skrevet

Kanskje noen her inne kunne vært til hjelp for deg men det er umulig siden du er anonym

Skrevet

ååå!!! så flink du er å skrive HI ! =) goood klem til deg ! du er en GOD MOR !!!! *tørketårer*

Skrevet

Bry deg ikke om hva noen her inne (meg selv inkludert) mener om deg. Det eneste som betyr noe er at du kan se datteren din i øynene og vite at du behandler henne som hun fortjener. Du har hatt det tøft idag, men jeg synes du skal være stolt av å ha gått så grundig i deg selv. Mer kan ikke datteren din ønske seg.

Skrevet

Går ok bra skal du se.....virker som du har god selvinnsikt!

PS. Modig gjort av deg å skrive et slikt innlegg du gjorde idag. Ikke mange er så ærlige og etterpå går i skammekroken slik du har gjort :o)

Skrevet

Stakkars deg. Jeg har ikke lest innlegget hvor du fikk så mye pepper. Men du har så dårlig samvittighet stakkars deg. Vi har nok alle opplevd noen fortvilede situasjoner der man har gjort ting og angret etter på.. Det har jeg og... Kos masse masse med babyen din du, så går det nok helt fint.... Du er nok blitt en enda besdre mamma av denne situasjonen.... :) klem

Skrevet

Hei, jeg leste ikke den tråden du har skrevet, men den tråden ei skrev om hva du hadde skrevet...(helt utrolig egentlig) og at ei skulle finne ut hvem du er osv.. (helt utrolig det også)

Jeg har en tenåring i tillegg til min lille... Jeg sprakk et par ganger når han var liten - noe likt det du skrev - er ikke stolt av det, men sånn var det... Han lider ikke under det - tro meg, han er og var en tillittsfull gutt. Jeg hadde selvfølgelig dårlig samvittighet, men etter å snakket med flere venner, så er jeg ikke den eneste som har reagert sånn, så heller ikke du kjære deg.

Ei venninne fortalte meg faktisk for et par uker siden når hun var så sliten så sliten at hun hadde reagert slik mot sin sønn - på stellebordet som deg, og hun er verdens beste mor hun også.

Ha en fin kveld :)

Skrevet

Kjære deg, ikke døm deg selv for hardt nå.

Fra nå av fokuserer du heller på dagene som kommer, og alle de bra dagene som har vært.

KKE den ene episoden, de aller fleste av oss begår menneskelige feiltrinn, slik er det bare.

Det hadde jo vært så bra om ikke vi gjorde det, men vi er altså bare mennesker, og mennesker er ikke ufeilbare.

Tror du er en fin mor jeg, ikke tenk mer på dette, se framover du :-), og hør på samboeren din

Klem fra

Skrevet

Hva er titelen på den tråden du la ut før i dag? Ville bare lese. Ikke kjekk dag for deg. Håper det går bra med deg.

Skrevet

Jeg støtter deg,HI!!!

Men det blir litt patetisk at plutselig er alle svarene du får ikke anonyme....lurer på om det er noen her som fikk litt dårlig samvittighet??

Skrevet

Takk Takk...:-)

Godt å få litt støtte også..etter alt peppern jeg fikk i dag..

Godt var det og snakke med samboeren min også:-)

Jeg er veldig følsom og har veldig samvittighet...men som en her oppe nevnte så har jeg faktisk blitt en bedre mor av hendelsen..hørres sikkert rart ut men nå "sprakk" jeg og har derfor gått en laaang rundt med meg selv i dag, og vet at jeg aldri skal skrike til henne igjen:-)

Det er terapi for meg og skrive her..vet ikke, men det hjelper meg:-)

Uff ja..jeg burde vel ikke vært anonym nå..men etter at jeg ble truet her inne i dag på alt slags SYKE måter av andre anonyme så er jeg faktisk livredd og ta bort anonym knappen...!!!

Skrevet

Hold på Anonym-knappen, du. Så kan du legge dette bak deg og gå videre, du har fått mer enn nok pes nå, og du har tatt et oppgjør med deg selv det virkelig står respekt av.

Selv føler jeg så sterkt for dette temaet at jeg utnevner meg selv til Barnas forsvarer når jeg føler det nødvendig, enten det passer seg eller ikke. Jeg snakker gjerne til foreldre jeg ikke kjenner hvis jeg ser at de begår klare overtramp mot barnas integritet, enten det er i butikken eller andre steder. Barn skal beskyttes, og barn skal bli behandlet med respekt, uansett. Det er eneste måten de kan lære å behandle andre med respekt! Og eneste måten å unngå redde barn på.

Oppfordrer alle dere andre til å gjøre det samme.

Ønsker deg en god kveld, HI, enig med mannen din i at datteren din er heldig som har deg til mor; FÅ voksne som tar ansvar på den måten du gjør nå.

Skrevet

Huff, du har jammen fått mye dritt slengt til deg ser jeg. Blir sjokka at noen kan kalle folk "barnemishandler" på dette gr.laget! Jeg er sikker på du er en god mamma, ellers tror jeg ikke du hadde skrevet alt dette her idag. D er en ny dag i morgen :)

Skrevet

Vi er bare mennesker...... Er sikker på at du gir den lille jenta di masse kjærlighet!!

Klem til deg :o)

Skrevet

hmmm... altså dette synes jeg bare er sykt... Du forteller om en hendelse også blir du stemplet på bakgrunn av det???? Jøye meg!!! Jeg tror nok ikke du var så "slem" som det kunne oppfattes som i innlegget. Slenge ungen på stellebordet, trenger ikke nødvendigvis å bety at du kaster ungen veggimellom så hun lander på stellebordet.... Jeg slenger ungen på stellebordet hele tiden jeg... og i sengen og i vogna... Det er en måte å si at jeg legger henne der på - ok??

Du er sliten og alene med ansvaret i lange perioder. Du har lov å ta deg ut litt. Jeg er helt sikker på at du vil gi prinsessa di det aller beste i verden, og du er full av omsorg. Her sier vi ofte "nei" veldig strengt når hun gjør ting hun ikke får lov til. Slutter hun ikke så løfter vi henne bort og da blir det ofte hyl og skrik for det hun holdt på med var jo sååååå gøy. Så pass må hun faktisk godta mener nå jeg.

Frøkna di har tørket tårer på deg i dag, om ikke det betyr at alt er glemt så vet ikke jeg! ;)

*klem*

Skrevet

Uff jeg føler med deg... Det viktigste er at du angrer og ser at du handla feil.

Ser utfra det du skriver at du er helt sikkert en god mor og jenta di har nok ikke tatt skade av denne ene gangen. Er noe annet om sånne ting gjentar seg ofte,da er det snakk om barnemishandling og at barna tar skade av det.

Tror de aller fleste har "mista"hodet en og annen gang og brukt unødvendig mye kjeft pga lite søvn og at man er sliten.

Fint at du har en god samboer som trøster og oppmuntrer:-)

Lykke til videre med veslejenta og legg dette bak deg.

Trøsteklem

Skrevet

Uffda, sender en kjempeklem til deg!

Jeg synes at det diktet du skrev her nå sier alt om hvilken god mor du er! Hadde heller reagert hvis du synes det var helt ok å bli så sint...

Vi blir alle frustrerte innimellom, og selv om det er sårt er det helt menneskelig!

Kjenner meg godt igjen, jeg! Må ofte be datteren min om unnskyldning for at jeg har blitt sint. Ikke alltid at vi kan be om avlastning eller ha vett til å ta en "time out" når vi kjenner at ting bygger seg opp.

Klem

Skrevet

kjære deg hi

du er en god mor , og tror de fleste mister litt besinnelsen av og til , noe annet er nesten umenneskelig.

har lest det andre innlegget ditt nå og hadde du vært en dårlig mor hadde du ikke skrevet det her og hatt dårlig samvittighet. da hadde du latt det vært en daglig ting og det er det nok ikke når du har det så ille etterpå .

ellers vil jeg bare si at første ungen min var et mareritt å bytte bleier på fra ca 8 mnd til ca 13 mnd til han begynte å gå, det er nok helt normalt .

plukke på ting gjør de til de blir lei av det men flytt vekk det du er redd for eller som kan knuses. la hun ta resten og spør om hun kan gi det til deg for det er mamma sitt og sett det på plass sammen , da blir hun nok veldig kry .

sønnen min har hatt et vanvittig aktivitetsnivå men begynner å roe seg nå 20 mnd gammel.

håper nr 2 blir litt roligere .

ha en god natt og husk du er den beste mammaen i verden for ditt barn:-)

Skrevet

Da har også jeg lest meg igjennom alle svarene du fikk på forrige innlegg. Er jo bare en eller to som dømmer deg da, resten støtter opp om deg og det er DET du skal ta til deg.

Alle har vi våre svin på skogen i forskjellige former og størrelser. Dette er ikke barnemishandling, og de som sier det er noen skinnhellige duster. Herregud, dette var et engangstilfelle hvor du mistet beherskelsen. Du ropte til jenta, men hun skjønner jo ikke ordene.

Barnemishandling er noe helt annet, det er systematisk, det er neglekt, det er over tid osv.

Synes du virker veldig reflektert jeg. Jenta har glemt hele greia, du har fått deg en støkk, men dere lever over begge to.

Gå ut og gjør noe hyggelig med jenta i dag. Trill en tur, besøk ei venninne eller noe lignende. Så får du det hele litt på avstand og dere kan lage dere gooode minner. Ny uke, ny giv.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...