Gå til innhold

Snart 6 mnd og begynner å miste interessen for puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig frustrerende egentlig.

Han spiser grøt og vil ha flaske, men blir oftere og oftere irritert hvis jeg legger han til puppen. Han vil ha med seg alt som skjer rundt han...........

What to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tar jo flaske! Er det no problem da a?

Skrevet

Hehe........ Er det et seriøst spørsmål??

Jeg ønsker jo å amme han lenger og det er jo innmari tungvint å pumpe seg for så å gi flaske. Mye lettere å bare finne fram puppen.....

Skrevet

å ja.

Syntes det selv var deilig når han endelig tok flaska

Skrevet

Sånn sett ja : )

Flaske har han tatt fra dag 1, men jeg vil gjerne fortsette å amme hvertfall morgen og kveld til han er ca 10mnd.

Men sånn som ikveld satte jeg meg på soverommet med lyset av og det var rolig og stille. Ammet litt, men så ble han irrtert. La han over på andre pupp og det samme skjedde. Så fikk han flaska. Slukte 200 ml og sovnet som en stein!!!

Skrevet

Samme skjedde her. Når hun var 6 mnd og to uker kapitulerte jeg, og sluttet. Da hadde hun tenner både oppe og nede, og hadde fått min dose med bitt og. Og jeg hadde ikke nok melk til et helt måltid lenger.

Mitt råd er vel å gi deg...

Hehe, sikkert ikke det rådet du ønsket da men. Ellers hjelper kanskje helsestasjonen eller ammehjelpen deg?

Skrevet

Kanskje det tar litt tid med utdrivningsrefleksen din. At han da blir utålmodig.

Har du prøvd syntozinon nesespray? Kanskje det hjelper. Da kommer iallefall melka med en gang.

Skrevet

Ikke noe i veien med utdrivningsrefleksen for melkespruten står jo i veggen når han slipper puppen haha..........

Jeg får prøve noen uker å se : ) Kan jo ikke tvangs amme ungen heller hehe

Skrevet

Her er det helt likt:-)

Ingen gode råd å gi desverre, ville bare dele frustrasjonen.

Skrevet

Likt her også..mini var 6 mnd i går. Ammer nesten kun på morgenen nå, og han tar puppen hvis han er veldig sulten. Er så og si umulig å amme når vi er ute på ting, på besøk hos folk osv.. lengre. Gir mer og mer mat/erstatning. Blæ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...