Gå til innhold

Kor mykje skal ein betale dagmammaen pr. dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstera mi skal ha lillegut to dagar i veka frå hausten av, men kor mykje er det vanleg å betale? Og er det då dagmamma eller oss sjølv som held mat og stellesaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gir venninna mi 200kr dagen, da holder jeg alt, utenom brød!

er veldig forskjellig fra plass til plass! det som egentlig er veldig laglig er om du holder bleiene, så betaler du henne litt ekstra for å holde maten..så slipper du å smøre matpakke, ta med melk ol!

Skrevet

Bruker stort sett tøybleier, så dei tar vi jo uansett med.

Smart å betale litt ekstra for mat ja, kjedelig å smøre matpakker for heile dagen før vi skal ut av huset...

200kr dagen - kor lang dag er det? Søstera mi kjem nok til å få både lange og korte dagar, 7.15 - 16.15 av og til, og 11 - 17 av og til.

Skrevet

her går det også i forskjellig lengde på dagen..men vi har 200 uansett, så har begge noe å forholde seg til!

bruker dere tøybleier *innponert*

er stress nok med papirbleiene synes jeg.. hadde ALDRI orka vaska på de i tillegg!!

Skrevet

:o)

Har brukt eingongsbleier no som vi har budd hos svigers nokre mnd, men det skal bli godt å komme tilbake på tøy ja. Får nesten vondt i sjela kva gong eg kastar ei bleie i bosset, eg er visst litt sart :o)

Men kva gjer dåke om dagmamma er sjuk? Eller viss ho ber om fri?

Skrevet

Vår dagmamma tar 125 kr dagen og 25 kr pr time om man ikke skal ha full dag.....holder kun bleier selv. Eller om de skal ha annen mat enn det hun serverer, som er brød, frukt og IS på varme dager:-)

Skrevet

Takk for svar :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...