Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Er en fyr som er innom på jobben, tre år yngre enn meg, men vi flørter en del (er litt koselig å bli kalt søta, selv om det ikke er alvorlig ment). Fant ham på nettby, siden jeg ikke vet hva han heter. Og det eneste jeg kan tenke på nå er at han kommer til å se profilen min, at jeg har tre barn og samboer. Og da er det slutt på flørten. Helt uskyldig altså. Jeg elsker samboeren min av hele mitt hjerte, men jeg skal være sammen med han hele livet. Det er lenge...da synes jeg det er greit at man kan ha litt uskyldig morro så lenge man ikke tråkker over noen grenser? Eller er jeg på vei? Jeg er ikke intressert i ham altså..
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 hvis du ikke er interessert, og elsker mannen din, gjør det vel ikkenoe at han finner ut at du har mann og tre barn???
Monajenten Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Du kaller det selv for råflørting, syns ikke noe om det når man er i et forhold, uansett unger eller ikke.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Syns det høres ut som om du lurer deg selv litt her... Hvordan ville du likt det hvis det var motsatt? Jeg er absolutt ikke av den sjalu typen, men råflørting syns jeg er drøyt.
Gjest thricane Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 samme tenkte jeg og, hvis dere ikke legger noe i flørtingen, at det bare er vennskapelig, så byr det heller ikke på noe problem at man kjenner til evnt samboere og barn..
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 Ok..HAN råflørter, men ikke jeg. Jeg snakker normalt. Og rødmer litt imellom, og smiler... Jeg bryr meg ikke OM at han finner det ut. jeg er stolt av barna mine, og samboeren min, og det livet vi har. For meg finnes det ingen andre Men jeg tenker at da kommer han vel ikke til å tørre å si hei engang. Og det ville vært synd, det er jo ganske morsomt å ha noen å fleipe med.. JEG legger hvertfall ikke mer i det.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2007 Nå har jeg til og med lagt inn et mer gjenkjennelig bilde av meg selv der:-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 så du har et ønske om å lure han?? høres ihvertfall ut som det spør du meg! Hva om han har følelser bak førtinga? Da synes jeg du har lurt han på et vis!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2007 Han har ikke det. Og om han hadde hatt det så hadde jeg kuttet det av rimelig kjapt. Nei..men jeg har løst det enkelt og greit.:-) Samboeren min vet. Så lenge det ikke er noe hemmelighetsskremmeri, blir det ikke spennende heller. Og det blir vanskelig å forklare her
Mikaelle7 Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Får ikke støtte fra meg her. Selv flørter jeg kun med mannen min. Andre må gjøre som de vil, men jeg kan virkelig ikke forstå det.
Monajenten Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Signerer Mikaelle. Flørter også kun med min kjære, har absolutt ikke behov for å flørte med noen andre, har jo allerede den beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå