Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini bæsjer og bæsjer og bæsjer, blir fort en 12-14 bæsjebleier i døgnet, og det er helt greit nok på dagen, men det er så slitsomt når han bæsjer 1-4 ganger pr natt også :-( Han er forresten 6,5 uke. Når gir de seg med dette egentlig? Husker at førstemann også bæsjet om natten, men ikke når han sluttet med det og andremann bæsjet aldri om natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk det 8 (!) uker, og gjett om jeg danset av glede da jeg følte meg trygg på at nattbæsjinga var over. Du skal se det skjer når som helst nå, for jeg tror min drev med det lengre enn vanlig :)

Skrevet

Her var det før 3 mnd garantert, mener det var rundt 1,5-2mnd jeg.

Skrevet

Men det gikk 5 måneder før han gikk over til å bæsje en gang i døgnet da...hvis du lurte på det også.

Skrevet

Heldig jeg, da, småen er 7 uker og har ikke bæsjet om nettene siden han var ca 4 uker, mener jeg (huff, hvor fort tiden går!). Tisser en god del da.

Skrevet

Lillegutt på 6 1/2 måned har fortsatt bæsj i bleia på morran stadig vekk... Hadde en pause der han sjelden bæsja om natta, men nå gjør han det igjen.

Skrevet

Woho, kanskje det nærmer seg da? ;-) Han gjorde det ikke alltid i starten, egentlig er det blitt mer og mer siste to ukene og det er sliiiiitsomt å måtte bytte kanskje så mye som 4 bæsjebleier på en natt, han våkner jo til av det også selv om jeg bytter på soverommet og har lyset så dempet som jeg kan (bare så mye at jeg så vidt ser hvor jeg vasker) og da går det fort en halvtime for å få ham til å sovne igjen...sukk... Gleder meg til han blir større ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...