ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg begynte bare for noen dager siden, rett og slett flaut at jeg ikke begynte på det før... tenkte rett og slett ikke på det. Er ikke gravid ennå, så vidt jeg vet da;) Men det er vel gjerne bedre å begynne litt sent enn å ikke ta det i det hele tatt?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 har ikke begynt enda.. men hører mange sier at det er lurt når man planlegger å bli gravid, så kanskje jeg burde stikke innom apoteket??
løveprinsen <3 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Jeg tar folat ja. Kjempeviktig at vi prøvere tar det, så det er nok bedre med seint enn aldri ja. Vært prøver lenge?
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg fikk opplyst at for best mulig effekt så burde man begynne tre måneder før planlagt svangerskap og fortsette det første trimesteret. Jeg håper på spire NÅ, så jeg håper det går bra at jeg begynte i seneste laget med folsyre. Planlegger du å bli gravid, så bør du begynne med folsyre;-) Lykke til!
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 Nettopp blitt, første pp. Er litt over midten av syklusen og burde begynt for noen uker siden...:/
2009baby!!!! Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Begynte å ta folat for noen måneder siden ja, har jo hørt at det er viktig å ta en stund før man evnt blir gravid. Jeg har vel passert 3 måneder nå. Så nå er det bare for spiren å feste seg
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Jeg startet med folat dagen jeg bestemte meg for at vi skulle begynne å prøve! Det er jo noen pp siden, og jeg fortsetter å spise pillene. Har snart brukt opp en boks. Gå til apoteket i morgen og kjøp!! Det er så god forebygging mot hareskår, ryggmargsbrokk ol. og det vil man jo forebygge!!!!!!
snart-en-liten-spire? Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Jeg begynte med folat når jeg slutta med p-pillen i november og har tatt det siden. Eller bortsett fra en liten pause da jeg hadde en SA i februar. Begynn nå du;) Bedre sent enn aldri;)
Bebis120408+150511 Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 begynte på folat for et halvt år siden
Høstspire 2011 Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Heihei=) Jeg begynte på gravitamin for noen uker siden=) Da får jeg jo inn all folsyra jeg trenger gjennom disse tablettene=)
Vesla89 - Er lei! Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Gått på det snart en måned. Og vi er ikke aktive prøvere riktig enda. Så alt er i orden slik sett =) Viktigere for meg også pga en sykdom jeg har. Så jeg MÅ gå på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå