Gå til innhold

What to do???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om tanta kommer denne mnd så er hun ventet neste tirsdag, den 7 august. Den 20 august har gubben fått time hos Purvis for levering av svømmetest, med konsultasjon påfølgende mandag(27 august). 20 august er på dag 14, han skal ikke ha utløsning de siste 3-5 dagene før testen. Neste pp skal jeg gå på pergo(3'dje dobble kur) dvs at jeg har en syklys på 33 dager istedet for 29, trolig el på dag 18 eller? Så det kan holde med et skrik.....

Hva skal vi gjøre med timen, avbestille den? kan ikke få time før, han er på ferie-tilbake 20 august. Så da må det bli seinere. Hvor stor sjanse er det for at jeg får fler pergo kurer hos gyn? Bør jeg spare siste kur, slik at vi evt kan prøve en pp hvor begge tar pergo(om gubben får da)?

Hva er ditt stall tips i denne saken?

Hilsen ei som gleder seg til ferie til uka:)))))

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips;)

Behold timen,og kjør på med pergo alikevel.

Men det er jo opptil deg da:)

Skrevet

Dytter denne til toppen igjen, for jeg kunne godt tenkt meg flere synspunkter:)

Hva hadde dere gjort?

Skrevet

Hei på deg Bente. Jeg synes dere skal beholde timene hos Purvis og satse på at el kommer så seint som rundt dag 18. Start med pergo du og håp på det beste. Uten pergo har du kanskje el rundt dag 14 og da bommer du jo ihvertfall på el hvis dere mannen din må være avholdende. Det er vell like god sjanse for å bli gravid i pausemnd med pergo så dere har vell sjanser på å utnytte pergoen i september også. Lykke til hos doktoren.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...