Gå til innhold

Sannsynlig at han bruker skriking bevisst?? Bare 4 mnd gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutten min har i det siste hatt en tendens til å hyyyle når vi legger han for å ta lurene sine på dagen! Han er stupe trett, men liker jo best å bæres i søvn... så han begynner å stortute og hyle! Det varer ikke lenger enn 1 minutt, så skjønner han at vi ikke tar han opp og da stopper han og bare ligger å koser til han sovner!

når han gråter og jeg tar han opp stoper han med en gang og bare ser på meg! Mamma mener jeg var helt lik når jeg var liten, men er det ikke litt tidlig å bruke hyling bevisst??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyer er ikke dumme og kan bruke skriking bevist helt i fra de er ganske små,for å få igjenom det de ønsker,enten fordi de trenger å få dekket et behov,som mat og drikke,tørr bleie,eller i trass fordi de ikke vil sove av seg selv,slik at vi skal ta dem opp å kose dem i søvn.

Hs,sa til meg da hun var på besøk da gullgutten var 3 uker,at jeg nok kom til å merke forskjell på gråting hans om ikke så lenge,om det var et behov som måtte dekkes eller om det var trass,fordi han ikke fikk det slik som han ønsket.

Skrevet

Hvor bevisst det er kan vel diskuteres, men jeg opplevde også at knøttet begynte å gråte når han var trøtt omkring den alderen. Etter hvert lærte vi å høre forskjell på "plukk meg opp jeg vil koses med" og "huff, nå er jeg skikkelig trøtt og lei". Det er jo også i den alderen at de begynner å lage lyder av mer sosial art :)

Skrevet

Jeg tror ikke babyer hyler bevist. Jeg tror det er et behov de prøver å uttrykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...