Gå til innhold

Susing i øret etter konsert

Anbefalte innlegg

Skrevet

På meg. Var på konsert i går natt og det var noe galt med lydanlegget og det ene øret mitt suser masse.

Føler meg også litt småsvimmel/kvalm. Jeg drakk ikke, så er jo ikke fyllesyk, men det har kjentes slik ut i hele dag.

Når går dette over? Har aldri sust sånn i øret mitt før... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg dratt til legen, for det har skjedd at folk har måttet leve med sånt resten av livet...

Men det er ikke sikkert det er det samme da! Ring legen din i morra du.

Skrevet

Det er dessverre ikke sikkert det går over............. Sorry, altså, men det er nok mange unge i dag som får hørselsskader pga. mye belastning i form av veldig høy musikk......

Sånn susing i øret er veldig slitsomt, men det blir faktisk en vane til slutt - hvis det ikke er for ille. Det er vanvittig mange år siden det var helt stille i mine ører, i tillegg hører jeg litt dårlig - så det er ikke alt jeg får med meg......

Skrevet

Men om det er slik varig øresus er det jo ikke noe legen kan gjøre, for det har de jo ingen kur mot!?

Er det ingen av dere som har gått på konsert og fått litt slikt og så har det forsvunnet etterhvert?

Skrevet

Nei, det var det jeg tenkte. Det er jo ikke kur for det nei. Skikkelig uflaks med den lyden der i går også. Pleier aldri å være slik lyd med de ellers.

Det er jo ikke mye og er på ene sida bare, så jeg får bare vente litt. Og se. og håpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...