Gå til innhold

Forslag til gave til gutt på 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bursdag til gutt som fyller 2 år. Kunne tenkt meg å funnet på noe annet en klær denne gangen. Noe 2 åringen liker:)

Er fadder til han. Tar imot alle forslag, bare prisen er under 500kr.

Kan godt være noe som ikke koster så mye, så kan jeg gi klær i tillegg, vil bare at gutten skal få noe han liker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

magisk tegneplate

modeleringsleire

maleskrin

lastebile/gravemaskin etc om han liker sånn

Skrevet

kaptein sabeltann-ting

biler-ting

film

puslespill

uteleiker

fotballmål og fotball

Skrevet

Her er 2 åringen frelst på kjøretøy så her ville en perfekt gave vært:

-duplo med kjøretøy i esken

-bil fra cars filmen som kjører selv når man rister den

-fjernstyrt Postmann Pat bil

-vanlig Postmann Pat bil

-bøker om kjøretøy

Ellers liker han

-bøker

-dyr

-trillebåra si

-hageredskaper

-tråtraktoren

Skrevet

Lucas på 2 år elsker alt som har med biler og særlig traktorer å gjøre, teletubbiene, postmann pat ting, byggmester bob ting, mummiting, garasjehus, Brio togbane, voksen-ting som barnestøvsuger, kjøkken, vaskemopp ol.

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag! Nå skal jeg garantert finne på noe, for nå fikk jeg fantasien i gang;)

Skrevet

Jeg er litt tilhenger av bøker og puslespill jeg da.... utrolig mye fint, lærerikt og holdbart som er å få på markedet! Jeg blir veldig glad mine barn får bøker i gaver!

Skrevet

Helt enig! Bøker er kjempefint å få!

Lucas er veldig glad i bøker der man kan fortelle litt rundt om tingene som skjer og sånt. Bøker med tekst er litt kjedelig for han for han har ikke tolmodighet til å høre på når man leser, men han elsker historier som man kan lage av bildene. Da holder det ikke med bøker med bilde av en bil på hver side!

Også slike åpne-lukke bøker er kjempefine!

Skrevet

Småen på 22 mnd er veldig VELDIG glad i bøker. Gjerne peikebøker med tydelege bilete, han har funne ut at det er moro å peike samt å seie ordene, for då får han så masse skryt :o)

Ellers er bøker med figurer han kjenner igjen veldig moro (f.eks. postmann pat, byggmester bob, thomas-toget).

Dvd med barnevenlege (korte) filmar er kjekt.

Det aller meste er egentlig veldig spennande for han no, leiker han hadde "vokst ifrå" får nye bruksområder. Duploklossar, putteboks, ball, veldig enkle puslespel...

Det einaste vi har nok (og meir enn nok) av, er små og større leikebilar i plast. Gullet har eit sett besteforeldre som berre MÅ kjøpe noko til han når dei har han med på butikken, og sånne bilar er ofte både billege og lett tilgjengelige..

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...