Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 nr 1- bestillte jo time for en stund siden for og bli noe klokere på hvordan jeg skulle fylle ut skjemaet for fødselspenger (ja, har gjort det før, ja, har glemt det) Dama klarte jo ikke og svare på noe som helst, bare stakk til meg et skjema og ba meg fylle det ut.. ingen hjelp, veiledning, noenting.. Så nå har jeg brukt ørti timer på og innhente lønnslipper fra begge arb.giverne mine, plussa, ganga og kalkulert (siden jeg ikke har en fast stillingsprosent, men har jobba litt hipp som happ), og endelig fikk jeg det til!!! YIHA!! Men så slo det meg... forrige gang så hadde jeg gjort noe feil, og da fikk jeg brev tilbake om at det var rettet opp!!! Så hvorfor i alle dager skal de ha oss til og bli grå i håret, for så og sitte og se gjennom absolutt alt, og så sende ut "riktig" opplysninger??? Agg, bare en utblåsning! Så nå håper jeg virkelig at jeg har gjort alt rett, selv om dama nede på Nav skal gå gjennom alt, og sjekke at det jeg hra regnet ut, stemmer!
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Uff. høres ut som du har vært uheldig med de. Jeg fikk en time selv da jeg skulle ha permisjon, da spurte jeg om alt jeg lurte på , om de hadde nok info og nok dokumentasjon og slik og fikk svar på alt. Så da var jeg fornøyd. greit, de glemte barnetrygda etter fødsel, selv med 3 påminnelser fra meg, men ellers fornøyd:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Jo, første gang var jeg fornøyd, absolutt! (ikke samme kontoret, da jeg har flytta) Hun var flink, og kryssa av for meg hvor jeg skulle skrive hva, satt på post-it lapper med det hun hadde sagt, litt sånn at jeg skulle huske hva jeg skulle notere ned, OG hun fant stillingsprosenten min på pc'n til meg, da jeg ikke den gang heller hadde noe fast stillingsprosent.. Men denne gang? Dama satt der "ja, da må du skrive opp hvor stor stilling du har. Det må du regne ut selv. Da må du skrive hvor mye du tjener. Da må du se der og der..." Djisses christ sier jeg bare! Ho har jo alle inntektsopplysningene på dataen, om ho hadde giddi og snudd seg!
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Må man regne ut selv nå? Det måtte ikke jeg. men er jo ett år siden da. Du får bare holde ut og om det blir for ille er det jo lov å få snakka et par ord med noen andre der:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Om man har en fast stillingsprosent, så er det jo ikke så vanskelig og regne ut, men siden jeg har hatt så ymse siden jeg begynte og jobbe (jobbet bare som assistent og tilkallingsvikar) så har jeg ikke hatt noe fast.. derav utregningen... Holder ut! Skal sende det inn i morra, og får nok beskjed om jeg har gjort noe feil ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå