Ranveig R Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Frossen brokkoli... "grettegrre" kallar han det ) 22 mnd.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 sitron -og uten grimaser! han elsker det!! misstenker han for å mangle de sure smaksløkene(går det ann?)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 He he... Er det mulig?? Lillegutt tygger på rødløken og sier mmmmmmmmmmmmmmm
Gjest mphs Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Hun liker mye rart oliven,fetaost, ridderost ... Jeg syns vel ridderost er det rareste.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Det rareste er nok snegler med hvitløk og persille tenker jeg.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 ja.. tydligvis så er det det! mannen min synes det er så morsomt, så han dryppte noen dråper nedi munnen hans fra sånn sitronflaske.. eneste reaksjonen var -namnam, mer mer!! han har også prøvd å gi han en sånn sur godterifot en gang, bare for å se reaksjonen... ikke ei mine da heller!! nei, fatter det ikke..mulig han mangler noen smaksløker da:o) I tillegg så elsker han sterk mat! Vi var på indisk resurant, og der prøvde jeg å gi han litt av maten min.. satt bare og gapte og ville ha mer og mer (hadde en periode med spisenekt da..så jeg var egentlig bare glad han spiste noe!) Han reagerte ikke på magen eller noe:o)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Vi har en liten spisenekter vi og. Det rare er at han skyr all barnemat- grøter, middagsglass og all most mat. Men indisk mat, ris og alt sterk og salt mat er herlig..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 det er rare greier det:o) ved spisenekt her i hus, så kjøper jeg hvitløks smør til poden i stedet for vanlig, og da går skiva ned..hehe:o) ja her i familien så spiser alle taco når vi har det.. den eneste som blir dårlig i magen er meg :o/
♥Prinzessin♥ Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Hehehe... Før jeg åpnet innlegget, visste jeg hva jeg skulle skrive: Fetaost. :-D Hun liker oliven også, det er egentlig enda mer sært!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Kattemat... og det er ikke videre populært verken blant tobeinte eller firbeinte her i huset. Han er 19 mnd gammel og tar glatt en håndfull med tørrfor fra skålen! Yuck!
lifa og Eline Skrevet 29. juli 2007 #15 Skrevet 29. juli 2007 kattematen har snuppa her vært borti også, på besøk hos tanten sin. Men hun har lært seg å spise bær rett fra lyngen og busker så i dag når hun da fikk anledning "stjal" hun en grønn tomat som tydeligvis var namm namm. spiste omtrent halvparten før hun la den fra seg.
Muffinsmamma Skrevet 30. juli 2007 #18 Skrevet 30. juli 2007 Min gutt elsker oliven. Han er blitt veldig glad i sure agurker også! Han spiser gjerne fetaost og rødløk,,, og her om dagen smakte han kyllinglever, det var også veldig godt syns han! Og ja, en liten spisenekter her også på 14 mnd.
smakk Skrevet 30. juli 2007 #19 Skrevet 30. juli 2007 14 mnd, eeeelsker sitron- og pepperlaks med hvitløksdressing. Er igrunn altetende, eneste hun ikke vil ha er grøt med klumper (musligrøt).
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 30. juli 2007 #20 Skrevet 30. juli 2007 Det meste går ned hos snuppa foreløpig! Glad i feks oliven ... I går hadde vi kylling i sursøt saus til middag som var litt sterk også ... og hun elsket det! Det som kanskje er litt vanskelig å få i henne noen ganger er vanlig brødskive :-/ Hun blir fort lei av diverse pålegg ... Skulle egentlig ønske at det var det som gikk lett, men men ... det kommer nok
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #21 Skrevet 30. juli 2007 Hvis dette også gjelder drikke, har vi en kar som elsker kaffe!!! Får bare smake litt da ;O)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #23 Skrevet 30. juli 2007 Vet nesten ikke om jeg tør si det, men lillegutt elsker hvitvin. Får ikke smake, men tok fingeren ned i glasset og ropte MMMMMMMMMMMMMMMMMM
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 30. juli 2007 #24 Skrevet 30. juli 2007 min spiser det meste han får servert..men han har fått avsmak på babymiddagglassene og grøtene..så nå får han middag som vi spiser og havregrøt...hehe;) Men det særeste han spiser,er vel tacosaus...sånn på glass.. vi spiste taco en dag,og han satt i stolen sin ved bordet. mens jeg dreiv å ryddet vekk fra bordet,så hadde han fått tak i sausen og stappa hånda nedi og deretter i munnen... hørte bare "naaaaammmmmmmmmmmm" ... hehe:p han fikk heldigvis ikke mageproblemer... hehe bra d kun var mild type sier nå jeg...=p
BettyBoob Skrevet 30. juli 2007 #25 Skrevet 30. juli 2007 kattetørrfor og blåmuggost! men nå spiser pjokken min ALT som er. Ikke kresen nei.....iallfall ikke enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå