Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Nå har jeg ved flere anledninger opplevd et enormt kick ved å spise store mengder kaker, godterier og usunn mat. Får nesten frysninger og føler meg kåt når jeg overspiser. Og jeg ender opp med å måtte kaste opp. Det har gått noen uker mellom hver gang, men det er skikkelig skremmende. Hva er det for noe galt med meg? I går spiste jeg en hel peppes pizza og fikk sykt vondt i magen. stakk fingeren i halsen, spydde og følte meg bra igjen. Så, etter at ungene hadde sovnet ble jeg helt gal og spiste opp nesten en halv langpannekake og alt som var igjen av lørdagsgodt. Stoppet ikke før jeg måtte kaste opp igjen. Og det var så sinnsykt deilig, nesten orgasmisk. Jeg syns det er fryktwelig flaut og aner ikke hvem jeg skal snakke med om dette. Har opplevd det fire ganger nå det siste året. Jeg er ikke overvektig.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Ja dette kalles jo bulimi og jeg har selv hatt det. Kjenner igjen den følelsen du beskriver, det er deilig ja, MEN IKKE SUNT OG FRYKTELIG FARLIG FOR KROPPEN I LENGDEN!!! Ta kontakt med legen din, og slutt med dette. Jeg raste ned i vekt, og så helt jævlig ut til slutt.
Sjefsmegga Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Bulemi tendenser...søk hjelp før det blir verre.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Takk for svar! Det er bulimi jeg har tenkt litt på selv også, men kan det bare plutselig oppstå da? Hva kommer det av? Jeg har det egentlig helt fint sånn ellers. Er det arvelig? Moren min hadde bulimi da jeg var liten.......... Usj, jeg gruer meg for å ta opp dette med legen. Føler meg som et monster!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Legen er profesjonell, og har sikkert opplevd verre ting enn deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå