Gå til innhold

Bare jeg som er så heldig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 15 å har ikke hatt en plage i hele svangerskapet. Ingen symptomer heller, så hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg jammen meg trodd at dette er ett innbilt svangerskap, men magen vokser, så regner med at alt er i skjønneste orden. Har enda ikke vært på noe ul eller vært hos jordmor å hørt hjertelyd, så det gleder jeg meg veldig til:) Underlig at noen får alt av problemer, kvalme, forstoppelse, blødninger, ømme bryster og `vonter` overalt, mens andre slipper unna alt:) Men skal ikke klage uannsett når man faktisk er/kan bli gravid:) Nyt svangerskapet jenter. Ikke så mange ganger i livet man får oppleve det!!!

KLEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant nok, man skal jammen være glad om man føler seg frisk og rask gjennom svangerskapet og slipper bekymringer og komplikasjoner.

Jeg er også en av de heldige!!!

Skrevet

Eg har hatt det akkurat likt deg...har faktisk ikkje kasta opp ein einaste gang i svangerskapet. Eg synst det var veldig kjekt å få sjå veslepjuska på ultralyd, då følte eg at eg var gravid på "ordentleg". :)

Skrevet

Liljepike, herlighet så heldig du er!! Skulleønske jeg var deg altspå! Puppene mine er sinnsykt vonde om morgenen da jeg har ligget på de hele natta. Nesten så jeg må holde på de når jeg går første turen til toaletter for å spy. Deretter forsøker jeg å smøre meg en brødskive uten å spy av lukta i kjøleskapet, fortsatt stuptrøtt og vil bare tilbake i senga og sove mer. Men nei, da må jeg sitte opp å tvinge i meg en brødskive mens jeg leser en bok slik at jeg ikke tenker på maten jeg har i munnen. Når jeg har spist den må jeg som regel på toalettet igjen, da har den forstoppede magen satt igang og jeg må jo benytte muligheten til å få ut bittelitt, så da er det å putte en sukkertøy i munnen og grue seg til doturen. Når den er ferdig er det bare å hive seg ut av badet uten å puste, slik at jeg slipper å spy av lukta.

Så må jeg slappe av litt, mens lukta blir borte, slik at jeg kan gå i dusjen.

Etterpå er jeg sulten og bør prøve å spise et knekkerbrød og drikke en kopp te. Innen alt dette er gjort er klokken flyttet seg fra åtte til elleve.

jeg skal nyte svangerskapet etterhvert... hehe

Skrevet

Jeg har hatt alt:(

Synes det hadde vært rettferdig om alle kunne fått litt eller ingenting. He he

Kan aldri huske at jeg har vært så dårlig noen gang. Kaster fortsatt opp hver dag. er nå 12+4

Skrevet

Jeg har det som HI jeg også :-) Kun noen blødninger ømme pupper og tretthet i de første ukene, ellers ingen ting, ikke engang pica eller aversjoner mot mat eller dufter :-)

Hadde det ikke vært for at jeg har vært på UL og magen vokst hadde jeg ikke visst at jeg var gravid. Føler meg egentlig ikke gravid engang.

Tror ikke det er så mange av oss som er så heldige :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...