jente30L Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 synes det er skikkelig harry jeg..... sånn ole brum osv.... hvor lenge er det populært lissom?? huff
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Jeg synes det er søtt jeg;-) Gutten min har Ole Brumm rom, regner med at det er det slutt på når han begynner på skolen... *sukk* Bare han ikke blir Spiderman-fan! Hihi
Blue Lady Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Vi har temarom til Lucas, så jeg liker det. Men liker ikke ALLE tema som finner fordet! Kan ikke fordra Disney-tema f.eks. Lucas har hav-tema. Og han elsker rommet sitt ) (noen bilder om noen skulle være interessert: http://pic2.piczo.com/Lucasvennen/?g=22784415&cr=2 )
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Synes det er litt unødvendig jeg men.. Hvertfall når seng, kommode, skap osv er i samme tema! Må bytte ut når ungen har vokst fra det liksom.. Det kan jo være alt fra 3 mnd til 3 år...
SunRoad. Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er enig med Blue Lady, jeg liker heller ikke de kjente figurene som tema til rom. Ole Brum finnes ikke her i huset. Vi har jungel tema på rommet til Jørgen. Har kjøpt de på barnerommet.no
prekæs Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Har ikke sansen. Har forresten ett temarom her i huset. Temaet der er Metallica og andre hardrock band. Viktigste er at snuppa liker det:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Har man tapet i en eller annen form er det jo bare å male over når de blir større og det ikke lenger er interresant! Har man stil kan det være kjempefint med temarom! Blue Lady: KJEMPEFINT rom som Lucas har!!)
Anna Nym :o) Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Kjempefint rom ja. Har kjøpt den sjøhest-lampen + noen gardiner fra IKea. Så nå skal jeg til å male Nemo på veggen.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Jeg synes Ole Brum rom er søte jeg.Det har godgutten vår:)Lampe,matte,bilder og litt mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå