Gå til innhold

hva synes dere om temarom til ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er skikkelig harry jeg..... sånn ole brum osv.... hvor lenge er det populært lissom??

huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er søtt jeg;-) Gutten min har Ole Brumm rom, regner med at det er det slutt på når han begynner på skolen... *sukk* Bare han ikke blir Spiderman-fan! Hihi

Skrevet

Vi har temarom til Lucas, så jeg liker det. Men liker ikke ALLE tema som finner fordet! Kan ikke fordra Disney-tema f.eks.

Lucas har hav-tema. Og han elsker rommet sitt :o)

(noen bilder om noen skulle være interessert: http://pic2.piczo.com/Lucasvennen/?g=22784415&cr=2 )

Skrevet

Synes det er litt unødvendig jeg men.. Hvertfall når seng, kommode, skap osv er i samme tema! Må bytte ut når ungen har vokst fra det liksom.. Det kan jo være alt fra 3 mnd til 3 år...

Skrevet

Jeg er enig med Blue Lady, jeg liker heller ikke de kjente figurene som tema til rom. Ole Brum finnes ikke her i huset.

Vi har jungel tema på rommet til Jørgen. Har kjøpt de på barnerommet.no

Skrevet

Har ikke sansen. Har forresten ett temarom her i huset. Temaet der er Metallica og andre hardrock band. Viktigste er at snuppa liker det:)

Skrevet

Har man tapet i en eller annen form er det jo bare å male over når de blir større og det ikke lenger er interresant!

Har man stil kan det være kjempefint med temarom!

Blue Lady: KJEMPEFINT rom som Lucas har!!:o)

Skrevet

Kjempefint rom ja. Har kjøpt den sjøhest-lampen + noen gardiner fra IKea. Så nå skal jeg til å male Nemo på veggen.

Skrevet

Jeg synes Ole Brum rom er søte jeg.Det har godgutten vår:)Lampe,matte,bilder og litt mer...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...