Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Riene begynte på termindato på natta, 25 juli, rundt 0100. Venta litt med å ringe føden for og se om de tok seg opp. Det gjorde de heldigvis! Ringte føden rundt 0230. Tok meg en lang dusj og så gikk jeg og sambo og la oss. Jeg fikk jo selvfølgelig ikke sove... Ringte føden igjen i 0600. Tok meg en laaang dusj igjen. Riene har blitt sterkere. Sa til sambo i 1000 tiden at vi må begynne å tenke på å dra. Kom til sykehuset i 1200 tiden, Sjekka meg nedentil, 3 cm åpning. Fikk beskjed om at det ikke ble noe hjemtur på oss den dagen! Etter hvert som riene ble sterkere, prøvde jeg lystgass. Ble kvalm av det og kasta opp. Tenkte og vente litt med epidural. Riene ble så vonde at jeg ikke ville vente lenger. Smertehelvette...! Anestesilegen kom og satte epiduralen, GUD SÅ DEILIG!!! Anbefales. Tok ganske lang tid fra 3 cm til full åpning. Når jeg hadde full åpning så måtte jeg vente enda lenger for og se om han kom lenger ned i bekkenet mitt. Til slutt sa de at jeg kunne presse, og godt var det!! Måtte ta han med vakuum. Kl 0938 26 juli kom Sander til verden, 3870 gr og 49 cm. En stjernekikker!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 gratulerer såå masse med lille sander:=)
ninen Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Grattis så mye! Kos dere! Var det ekkelt m vakuum? Jeg er litt smånervøs for sånne tin´g, men vakuum høres bedre ut enn tang/sugekopp..Kjente du noe til d?
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 gratulerer så kjemep mye da! godt det gikk fint og at du nå har en liten prins i armene
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Kjente ikke så veldig mye til det egentlig, var helt greit Kjente jo at de holdt på der nede, men ikke noe vondt.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Gratulerer så mye med lille Sander! Ønsker dere lykke til videre og håper det snart er min tur :-)
Nicoline3 Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Gratulerer så mye med lille Sander, skal hete det samme våres også. Godt å høre at alt gikk bra under fødsel...gleder meg til å følge etter om kun få dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå