Mammaentillillesnusken Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 noen ideer?, han er egentlig ganske helfrelst på kjøretøy, alt fra biler til traktorer
Torpekjærringa Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Duplo , finnes i masse flotte ting, biler også ! eller en brann, politi bil ) med masse lyd ( kanskje ikke foreldra blir så fornøyd men ...hihi )
Kreps-77 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Duplo brannbil falt i smak hos min nevø. Koster ca 200,-
nickoline og supermann Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 felleskjøpet traktoren med skikkelig gummihjul og tavle kanskje
Mammaentillillesnusken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 ja, tenkte på den traktoren jeg også, men dem har slike i barnehagen han går i, holder det, tror jeg....eller?)
imsdal med julesmak Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Fjernstyrt Postmann Pat bil Duplo med kjøretøy Bøker om kjøretøy Klær med kjøretøy på (har nettopp fått inn noen tøffe gensre på HM med bla gravemaskin på) Bil fra Cars filmen som man rister for å få til å gå Ellers er lekebutikkene fulle av kjøretøy i alle mulige varianter. Anbefaller deg å se etter kjøretøy som er merket fra 2 år og oppover. De som er fra tre år går så lett i stykker og de fra 2 år har ofte litt mer spennende detaljer enn "baby" variantene )
Mammaentillillesnusken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2007 Takker for svar, får ta meg en titt i butikkene, men er jo så vanskelig å bestemme seg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå