Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er tre dager over termin nå, og fikk en del tullerier i natt da jeg la meg. Fikk ikke sove, så det ble en del dobesøk i løpet av natten. Hunden vår sover på badet, og etter noen timer, blir hun helt tussete og har klagd og grenet siden. Hun finner ikke roen noen steder, stresser vannvittig, snuser rundt i luften og griner og griner. Mine rier ga seg i dag morges, men jeg lurer på om det er meg hun reagerer på? Vi måtte konfiskere alle lekene hennes siden hun stresset sånn med de. Og hun som elsker å kjøre bil, nekter plutselig å bli med sambo på biltur. Hun elsker sambo overalt og pleier aldri være langt unna han, men nå ligger hun faktisk ved føttene mine og klynker og slikker tærne mine. Hva tror dere? Er hun syk eller hormonpåvirket? Har ikke så veldg lyst å ta henne med til dyrlege på en søndag, men vet ikke om jeg orker enda en søvnløs natt pga henne.. Hun er to år og har ikke hatt kull ennå.
Mammapudding Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hmm..hunder kan jo lukte både kreft og epelepsianfall, så kanskje den lukter at det er fødsel på gang:) Kanskje hun føler at hun må passe på deg:) Jeg vet ikke altså, men det hadde ikke forundret meg:)
BellaSofia Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Passer på hunden til svigermor nå, og den er også helt tullete. Det er en han da, og er visst noen tisper i nabolaget som har løpetid, men har den samme erfaringen med at han plutselig foretrekker meg framfor samboern min.. har aldri skjedd tidligere.. Men det verste er at den bjeffer, klynker og uler hele dagen, og fortfølger meg hvor enn jeg går. Kun dersom jeg ligger på sofaen og slapper av, er han rolig... Kjempe rart! Men jeg blir utrolig sliten av å høre på ham hele dagen da...
Mariana_K Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Tror godt det kan hende at hun reagerer fordi du har rier... hunder er ganske vare sånn. Har selv en golden retriever tispe på 11 mnd, og hun kommer bort til meg og ser helt forfjamset ut dersom jeg har sterke kynnere eller magesmerter, noe jeg har hatt litt den siste tiden. Hun ser kjempeforskrekket ut, som om hun tror jeg skal dø, stakkar! Da må jeg roe henne og si at alt går bra....hehe! Hun er jo tross alt barnet mitt hun og :-) Er nok ikke umulig at det er slik hunden din reagerer også, fordi hun merker at du har det ubehagelig... kan være hun føler at hun må beskytte deg nå... :-)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Hunden er like stresset, men jeg har ingen antydning til rier eller noe. Men nå har jeg pakket baggen for sikkerhets skyld, begynner jo å lure på om det skjer noe snart når hun er så hysterisk..
Gutt i magen! Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Det er lenge til jeg føder men hunden min har oppført seg merkelig i lenge tid nå. Klenger veldig og virker nervøs. Tror det er fordi hun merker noe, ble ekstra etter hun selv hadde løpetid.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 "så koselig" tror nok bare hunden din skjønner at ting er i ferd med å skje jeg.. min hund og har begynt å bli mer stresset, særlig om samboer ikke er hjemme sammen med meg. kan jo være litt savn og, men merker faktisk stor forskjell på nå og sånn det har brukt å være.. du får kose ekstra med hunden din og takke for at hu er engseltig og paser på deg^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå