Gå til innhold

Tonje & Theodor :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei !

Jo, de sover vell etter lunsj stort sett! iallefall de som sover inne....er lirr sær jeg da...og vil at N skal sove ute, uansett vær ;o/ frisk luft er bra vettu ;o)

T begynner i ny barnehage nå eller? snufs.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:o)

Ok. Ja, deilig det da! Theodor har bare sovet inne han da, er ikke vant til å sove ute..

Ja, han begynner i ny nå vetdu, eller den 15 da, så det er noen dager igjen.. Er enklere det vetdu, er rett ved jobben til P.. Selv om vi er kjempefornøyd der han er nå og!

Ja, det blir litt trist:o(

G begynner på skolen hun nå vel:-O

Skrevet

snufs.....

ja, skjønner det blir litt enklere for dere! men det er vell en mye større barnahge også....er jo nesten en slags familiebarnehage her hos oss ;o) men trygt&godt da :o)

ja, G er skolejente...begynner på sfo på onsdag- syns det e r skikkelig rart jeg...lille jentami.....

jeg begynner på jobb i moren igejn.....for en ferie må jeg si ;o/ så blek har jeg aldri vært før e sommeren !

Skrevet

Hvordan gikk det med studieplassen ? XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Ja, det er jo en trygg og god barnehage, for ikke å snakke om nærme for dere da!!

Ja, det er en større bhg det her, har hørt mye fint om den, så får vi håpe Theoballsen trives der!

Ja, vetdu, jeg husker fødselsannonsen til G i avisen jeg, thihi!!

For et vær vi har hatt ja, er det mulig.. Her venter vi hele året på sommeren, så blir det sånt vær!! Uggh!

Suppleringsopptaket er i morgen, altså da jeg får svaret, så er maks spent!!!!!! *huff*

Skrevet

Blir nok supert med den nye barnehagen også :o) bare det er gode & trygge voksne der - så stortrives ungene ! men litt trist å ikke skal se den lille røveren på morran lenger da ;o/

Husker du det....?? utrolig.....:o)

XXXXXXXXXXX alt jeg har for suppleringsopptaket i morgen :o)) det går nok bra !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...