Nivea30 Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Hvor mye blod er det snakk om da, og hvor lenge varer det? Klamrer meg til håpet om at det kanskje kan være el, siden jeg er på dag 14 nå, og at det ikke er syklusen som har klikket helt her.
løveprinsen <3 Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har hørt at man er ekstra frukbar om mann blør litt ved EL. Vet ikke om det stemmer da men... Håper det ikke er syklustull. Lykke til!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde en liten blødning ved EL. Blod i slimet når jeg tørket meg, men ikke noe i trusa. Jeg har også hørt at man er ekstra fruktbar da!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Det står på pernille.info at man er ekstra fruktbar om man har en liten blødning under el!! Heldiggris!!!
Panda'n Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Å hurra, jeg hadde også litt blod under EL, bare så vidt litt i slimet på en måte...
Nivea30 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 jo, men er bare det at jeg synes det virker litt mye for å være el-blødning. Dessuten pleier jeg jo å ha sykluser på over 40 dager, så jeg kan bare håååpe på at det er el på gang nå. Vet ikke hvor mye det er vanlig å blø ved el-blødning, men er redd det er rot med syklusen altså. Selv om jeg håper....!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Heldige deg!!! Da er det jo større sjanse for at det klaffer!!! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå