Gå til innhold

Jippi her kommer vi også ( samme som 3.trimester


mamma til to+har født

Anbefalte innlegg

Da lille marcus kom til verden!

 

Fredag 13.juli våknet jeg av at vannet gikk kl 23.50. Hoppet ut av sengen og gikk på do ingen rier. Etterpå ringte jeg føden, og de ville ha meg inn til sjekk pga misfarget fostervann og hodet var ikke festet. Vi ankom føden ca 01.00 og det ble jeg undersøkt frem og tilbake. Det ble litt diskusjoner om de skulle sende meg hjem igjen, så en lege ble tilkalt, ultralyden ble gjenomført og han sa jeg kunne reise hjem igjen for det var så lite fostervann igjen at lillegutt ikke kunne skifte stilling, så ingen fare om hodet ikke var festet. Gjordet meg klar til og dra men jordmoren ville jeg skulle bli siden det fostervannet som hadde kommet ut når de undersøkte meg var en del misfarget. Grunnet stor pågang på føden ble jeg liggende på storken hele natten, fikk fødestue ca kl 08.00 på morgenen da var riene i begynnerfasen. ca kl 09.30 satt de meg på drypp for og få fortgang i fødselen, åpningen ble målt til 4 cm og epidural ble satt ( til og anbefale).

Husker ikke helt men mener jeg hadde full åpning ca kl 13.30, måtte vente med å presse fordi lillegutt lå langt oppe. Men etter og ha presset litt kom han ut 15.26.

 

Marcus ble født 14.juli kl 15.26. 4000gr og 50 cm, så skjønn veldig lik brødrene sine. Nå koser vi oss hjemme, han er så snill sover og spiser.

 

Gled dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med lillebror Marcus;0)

 

Signerer på at det er bare å glede seg ja, koser meg rett i hjel sammen min jente:0) Kos dere videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...