Gå til innhold

one tree hill......

Anbefalte innlegg

Skrevet

søren meg det er så konge..

kunne sett på det HELE DAGEN OG NATTA!!!!

ååååååååå..

konge serie!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

POKKER:(

Jaja.. Får se mens sambo er på jobb imorra.. Helt til Home and away begynner that is:)

Skrevet

Jaaa, og han Lucas (er det ikke det han heter) er såååå sinnsykt kjekk!!!

Skrevet

hahha,trodde tråden var om vogna jeg da

Skrevet

det var nye episoder i dag, eller? Ikke sett det på lenge...så er kommet litt ut av det...

Skrevet

hehe ja han er digg !!!!!!!!!!!!!

ååååå elsker den serien ;)

Skrevet

oj, har denne serien startet igjen??Hva skjedde idag da?

Skrevet

hvilken sesong er det som går på tvnorge nå egentlig?:S

Skrevet

Jeg også er fan av den serien :) Lucas er dritfin, men den sleske sveisen kunne han ha kvittet seg med da...liker han bedre med den rufsete looken :)

Skrevet

ja enig i at lucas var finere før, like fin i virkeligheten :P

Episoden idag var spennende. Fikk mye oppsummert også, så nå gleder jeg meg til neste episode!:D

Skrevet

Har forresten tenkt å laste ned alle episodene og brenne dem på dvd, må jo se dem flere ganger da:) Slik jeg og samboer gjorde med nip/tuck men han liker ikke one tree hill da:( Bare mobber meg for at jeg ser på det

Skrevet

Har hele sesongen på dataen:) Sitter og ser nå. sambo skal dysje så legge seg, så jeg blir nok sittende utover natta og se om jeg kjenner meg selv rett;)

Skrevet

Men hvilken sesong er dette, og hva skjedde idag? Spent:)

Skrevet

Er sesong 4 om jeg ikke husker feil. Sesong 5 kommer i alle fall ikke før til neste år:)

Skrevet

ååå jeg elsker one tree hill... har sett ferdig sesong 4 :) de begynner å filme sesong 5 i morra faktisk :) så da tror jeg vi må smøre oss med tålmodigheg heeeelt til neste år. :(

Skrevet

ja men sesong 4 skal jo vare en liten stund iallefall...men gleder meg til sesong 5 :D

Skrevet

ikke for oss som har den på dataen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...