Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Fødte for tre uker siden, og sydde en del etterpå, blant annet et sting i rumpa... Nå skulle jeg på do og var sinnsykt hard i magen. Har kjempevondt bak der nå - er det mulig å rive opp sting så "lenge" etterpå? Noen som vet? Blør ikke eller noe, men svir sinnsykt...
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 jeg var også redd for det etter fødselen ( hadde nesten total reptur) og spurte om dette på sykehuset. hun sa at det ikke var noen fare for det. men er du hard i magen så lan du jo kjøpe sånn som gjør at du ikke blir det, og bruke det en liten stund til det blir bedre. det gjorde jeg... husker ikka hva det heter, men er uten resept på apoteket.. kanskje du også fikk det på sykehuset??!
~talia~ j'06+10pp Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Dulphalac, reseptfritt på apoteket, sånn man drikker... Hjalp meg veldig! Lykke til!! -uff, er så vondt det....
♥♥ M ♥♥ Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Du kan bruke Duphalac. er nok det hun over mener. hjelper til å holde magen i sjakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå