Snusmusa Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 He he:) mamma sa at når det nærmet seg fødsel så ble man bredere over nesen og ansiktet forandret seg litt.. ...! Har dere hørt det ? Og hun syns jeg var litt bredere over nesen Har termin 20 august så det er jo litt tidlig enda...
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Mange får vann i kroppen på slutten, og da forandrer gjerne ansiktet seg. Vet ikke om nesen blir bredere men..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har hørt det samme, og synes jeg har sett det på noen veninner tidligere :0) Men det kom ikke rett før fødselen, men en stund før.... Kanskje som du er nå, husker ikke helt...
prøvekluten+3små Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 er noe som heter fødeansikt ja;O) aldri opplevd det jeg da men..
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har nok denne berømte fødenesen:-) Så det på bilder etter førstemann, og sambo kommenterte det med forrige, denne gangen har jeg akkurat begytnt å se det selv i speilet:-) håper det betyr at hun har tenkt å komme snart!!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Har også hørt om det. Skulle ønske det fungerte på meg, er en uke over i dag..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 har hørt flere som snakker om at en får føde ansikt, men vet ikke om dette stemmer... Kan vel være at en får vann i kroppen... noen sier også at nesen blir større... hmmmm:) Time will show...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå