Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Eller er jeg bare overnervøs? Er førstegangs og venter tvillinger og er i min 31 uke. Har kjent lite liv noen dager nå, og vært veldig uvell i magen. Spring ofte på do. Og magen er veldig hard, akkurat som kynnere, men som ikke går over liksom! Og litt press nedover og vondt i ryggen... Noen som har hatt det sånn? Skal på sykehus på tirsdag, om jeg bare skal vente til da?? Fødestua her har sommerstengt, litt usikker på om det er noen der nå.. Hmmm!!!
Joda, jeg vet best! Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 De anbefaler jo at man ringer om man kjenner mindre liv. Tror nok jeg vile ha ringt.
Sweet tooth Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Ja, ring jordmor/fødeavdelingen- alltid bedre å være på den sikre siden når det er noe en bekymrer seg over!
Piipii Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg ville også ringt, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite:)
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 Takk for svar:-) Skal ringe ei jordmor å høre. Min søster har ei venninne som er jordmor, vi skal ringe henne snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå