Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Eller er jeg bare overnervøs? Er førstegangs og venter tvillinger og er i min 31 uke. Har kjent lite liv noen dager nå, og vært veldig uvell i magen. Spring ofte på do. Og magen er veldig hard, akkurat som kynnere, men som ikke går over liksom! Og litt press nedover og vondt i ryggen... Noen som har hatt det sånn? Skal på sykehus på tirsdag, om jeg bare skal vente til da?? Fødestua her har sommerstengt, litt usikker på om det er noen der nå.. Hmmm!!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 ring jm bare å hør da hva hun mener:=) er jo bare en tlf, hjelper jo å bli beroliget da:=) Lykke til...
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Tror jeg ville ringt for sikkerhets skyld. Siden det er tvillinger. Ikke at jeg har peiling på det, men tenker jo at det kanskje er større sjangs for at det setter i gang tidlig..... Å ha vondt i rygg og i mage kan være tegn på fødsel, så jeg ville ikke venta. En tlf skader ikke synes jeg....
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 ring føden får sikkert komme inn . kan jo være fødsel på gang å bare de kan stoppe den
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde ringt føden med en gang (ikke meningen å skremme deg) men jeg har selv tvillinger på 13 måneder og de kom i uke 31+5. Bedre å være føre var assa. Masse lykke til å hold oss oppdatert da=) Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå