kokosyklus Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er SÅ glad sommeren snart er over! Jeg er SÅ glad det har regnet i hele sommer. Veldig lei for alle dere som har sittet inne på hytta i hele sommer, men egoistisk sett; Jeg har vært pill råtten siden begynnelsen av juni. Har ligget og vridd meg i kvalme. Hadde solen steket inn i vår lille leilighet uten balkong hadde jeg spydd DAGEN LANG! jeg er så glad for at luften har vært regnfull og frisk, det har fått meg gjennom de værste dagene og nettene. NÅ kommer snart høsten og jeg håper den blir fin, men litt kjølige soldager. Så kan man vasse i løvet i Frognerparken med vanter og en tekopp:) Jeg håper samtidig at jeg da kan NYTE å være gravid! Ser fremover jenter:) HURRA!
M*A*S*H* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er også glad i høsten, men har hatt en så fin sommer tross regnet. Har vært masse på skauen med bikkja, og fått strikket ferdig en fin dress til krabeten til vinteren. I morra begynner jobben igjen, og jeg ønsker meg bare enda mere ferie, hehe. Blir rart å gå på jobben nå - for nå synes magen og jeg må bruke gravidbukse. Alle kommer til å kommentere det:-D
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Jeg tenker akkurat det samme som deg:) Har vært i elendig form hele sommer, og sjeleglad for å slippe varmen på toppen av det hele! Gleder meg til høst og alt det som hører til:) Føler formen er sakte men sikkert på vei tilbake, så jeg roper også HURRAAAAAA:) Lykke til videre, Kokosyklus!!! PS.Har termin 26.jan:)
kokosyklus Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Godt det ikke bare var meg som slet:) Nå er vi vel over det værste! Morsomt at vi har termin omtrent likt Anonym. Hvis du skal føde på Ullevål ses vi kanskje:)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg skal føde i Fredrikstad jeg...Men det ser ut til at vi har hatt samme type svangerskap så langt:)Vet du om du får jente eller gutt?
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Åh, det var godt å høre! Selv om jeg er bleik som et laken etter denne sommeren, så er jeg sjelglad for at den har vært dårlig. Kvalmen gikk over bare for noen dager siden, så det hadde fungert dårlig med sol og varme. Jeg har termin 5.feb og skal på Ullevål! Sees der ;o)
Ein T Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 vil ha sommar å sol.... begynte på ferie i dag,men det bare regner. fårstår selvsagt dere som ikke er i så go form som meg.... men se fram til høsten jeg og.....nermer seg mere jul )
kokosyklus Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2007 Fredrikstad er et veldig bra sykehus å føde på har jeg hørt. De har lært en metode for å forhindre at man revner. Den er visst veldig effektiv:) Lykke til! Lompa75- vi ses kanskje på Ullevål:) Så artig!
kokosyklus Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2007 ÅH JUL:) JUL:) JUL:) Jeg GLEDER meg til jul! Det er så koselig! For meg starter jula i november. Da handler jeg julegaver og koser meg, Så kommer desember og jeg går en runde på OVERFYLTE glassmagasinet og titter rundt. Spørs om jeg orker det i år, høyravid som jeg forhåpentligvis er da... Julepynt overalt! AH for en fin tid vi har i vente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå