Torpekjærringa Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 har furutak i kjelleren i d nye huset itt...men vil gjøre de lysere.....noen som vet hva som lysner takene - og ikke gjør de helt hvite.......? litt corny beskrevet...men skjønner dere hva jeg mener?
Monajenten Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Vet hva du mener men husker ikke hva det heter, hehe. Husker vi malte panel hjemme hos mamma og de med en sånn maling som gjør at trestrukturen skinner igjennom. Måtte male noen strøk før det ble helt lyst, men utrolig fint!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Du kan lasere eller lute, var det noe av det du tenkte?
Torpekjærringa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Nemli ) takk ! men hva heter det æ tru ?? noen andre som vet !?
Torpekjærringa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 nei...tror ikke det......men er ikke sikker! ser du treet gjennom det da? bare at det blir lyst?
Monajenten Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Snill som jeg er, måtte jeg ringe mamma;) Det heter PANELHVIT :-D
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Hvis du luter ser du treet veeeldig godt, det blir bare mattere og litt "hvitere" men litt sånn....spøkelsesaktig hvitt, ser ut som om det er lagt over en tynn-tynn duk liksom... Veldig dårlig forklart...hehe.. Lasering (tror jeg det heter i hvertfall) er mer som maling, men du ser treet igjennom her og.
Torpekjærringa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2007 Takk for svar ) da skal jeg spørre i fargehandleren i morgen ) Vil gjerne se treet igjenom skjønner du....men samtidig ha hvote taker ) kravstor også se ` ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå