Gå til innhold

November: Hvor mange tenner har bebisene deres nå?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Jenta mi har 5 tenner som er ute nå. Men, det ser ut som om det kan komme et par til snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi:) det var jammen ikke få:) Han her har 2 nede. Men det ser ut som de to oppe vil komme snart og. De er veldig synlige, men har ikke brutt gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 nedi og endelig... idag gikk det "hull" på fortennene oppi. Har hatt litt vondt i munnen en ukes tid nå, å utrolig mange bæsjbleier!! Så snart 6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kommet åtte.. Så er veldig glad for at jeg ikke ammer lenger..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 nede, men det er fler underveis! Er ikke annet enn hyl og skrik og søvnløs baby her om dagen, så like før det klikker for meg tror jeg!

 

Trodde hun skulle få hjørnetennene først, for der har det vært store harde klumper som blr litt osv siden hun var ca 4 mnd, men de har fortsatt ikke kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 nede, og en fortann oppe er underveis. Håper ikke alle tennene er like ille å få ut som de to første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lille fis har nå såvidt fått den 5 tanna. han har da et drakula glis om dere forstår. hehe

to miderste nede og så komm hjørnetennene oppe og så har det så vidt kommet et lite korn av en fortann oppe nå da.

og ja det er flere på vei og vi kjenner det på bæsjebleiene her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har bare fått to tenner nede. Ser ikke noe antydning til noen andre helt enda. Men han tygger og gnager som en gal stakkas :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...