Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Snuppa mi skal begynne i bhg neste mandag. Og jeg må handle inn ting vi trenger, som blant annet dresser som holder i vinter. Noen med erfaringer av de forskjellige? Hun er 14 mnd.. Andre tips til bhg innkjøp er også veldig fint:o) Hehe..
2 små,hva nå? Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 defininitvt reimatec som er best etter min smak.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Vi har ReimaTec og har ingen planer om å gå over til noe annet, er superfornøyd!
*dum&deiLig*™ Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Ull i alle former. Støvler, vanntette sko, regntøy osv.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Reimatec her også, har ikke erfaring med troll. Superfornøyde med vår, kjøpte i str 92 da snuppa var ca 1 år. For å ha litt å vokse i, 86 hadde vart for kort tror jeg. -Behagelige bukser og gensere (tenk heller praktisk enn så veldig nudelig ;o) -Strømpebukser (det blir først aktuelt senere på høsten da..) -Ullongs og trøye + sokker (også aktuelt senere) -Gode sko med litt ankelstøtte. -Støvler -Regntøy, gjerne todelt, da kan hun bruke bare buksa hvis det har regnet, men fortsatt er varmt - trenger ikke jakka - og da er det dumt om du har hel dress. Ang. dresser som holder i vinter...altså...tykk vinterdress hadde jeg ikke handlet nå. Kanskje holder det med reimate høstdress med godt med ull under. Se det an.
Tråle i Trøbbel Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Har hatt troll til datteren min, men kommer ikke til å velge den igjen. Dev var god og varm, vind og vanntett. Hun var aldri kald/våt...MEN syns ikke dressen var slitesterk nok. Mulig jeg har en meget aktiv frøken, men det ble hull i dressen på beine...søm som raknet og slitasjehull på knær og på sidene langs beina...Og da er den jo definitivt ikke vanntett lenger...
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Sverger til ReimaTec selv, kommer ikke til å bytte nei.
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Jeg synes Troll er best til de minste (under 2.5-3 år) og Reimatec til de største.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 ReimaTec.. Vi kjøpte til junior i fjor, den tynne høst dressen - iallfall en uten særlig for. Vi bor i trøndelag, med til tider kalde vintere. Men den har han brukt i hele vinter, når det var kaldt hadde han ullundertøy, og hjemmestrikket ull klær under - og han var ikke kald.. Kjempe fornøyd med den dressen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå