Gå til innhold

Reimatec vs trolldress?

Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi skal begynne i bhg neste mandag. Og jeg må handle inn ting vi trenger, som blant annet dresser som holder i vinter. Noen med erfaringer av de forskjellige? Hun er 14 mnd..

Andre tips til bhg innkjøp er også veldig fint:o) Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

defininitvt reimatec som er best etter min smak.

Skrevet

Vi har ReimaTec og har ingen planer om å gå over til noe annet, er superfornøyd!

Skrevet

Ull i alle former. Støvler, vanntette sko, regntøy osv.

Skrevet

Reimatec her også, har ikke erfaring med troll. Superfornøyde med vår, kjøpte i str 92 da snuppa var ca 1 år. For å ha litt å vokse i, 86 hadde vart for kort tror jeg.

-Behagelige bukser og gensere (tenk heller praktisk enn så veldig nudelig ;o)

-Strømpebukser (det blir først aktuelt senere på høsten da..)

-Ullongs og trøye + sokker (også aktuelt senere)

-Gode sko med litt ankelstøtte.

-Støvler

-Regntøy, gjerne todelt, da kan hun bruke bare buksa hvis det har regnet, men fortsatt er varmt - trenger ikke jakka - og da er det dumt om du har hel dress.

Ang. dresser som holder i vinter...altså...tykk vinterdress hadde jeg ikke handlet nå. Kanskje holder det med reimate høstdress med godt med ull under. Se det an.

Skrevet

Har hatt troll til datteren min, men kommer ikke til å velge den igjen. Dev var god og varm, vind og vanntett. Hun var aldri kald/våt...MEN syns ikke dressen var slitesterk nok. Mulig jeg har en meget aktiv frøken, men det ble hull i dressen på beine...søm som raknet og slitasjehull på knær og på sidene langs beina...Og da er den jo definitivt ikke vanntett lenger...

Skrevet

Sverger til ReimaTec selv, kommer ikke til å bytte nei.

Skrevet

Jeg synes Troll er best til de minste (under 2.5-3 år) og Reimatec til de største.

Skrevet

ReimaTec.. Vi kjøpte til junior i fjor, den tynne høst dressen - iallfall en uten særlig for. Vi bor i trøndelag, med til tider kalde vintere. Men den har han brukt i hele vinter, når det var kaldt hadde han ullundertøy, og hjemmestrikket ull klær under - og han var ikke kald.. Kjempe fornøyd med den dressen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...