Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 er det noen av dere som har følt det? er det normalt? kom til å tenke på det da jeg satt å leste en tråd nedenfor på siden om ei som hadde se mens hun ammet.. å min første tanke var: blir hun kåt av å amme?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 æh,er det noen som blir det trenger dem seriøst hjelp!!!Er på ingen måte noe seksuelt med det!!!Perverst spør du meg!!Ekkelt og!!
prekæs Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Vi si tvert i mot. Ikke det, like lite som av andre av kroppens tømmefunksjoner. dvs. blir ikke kåt av å dr... heller:)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Det er faktisk normalt. Dvs det er ikke alle som får det, men enkelte føler kåthet. Det har ikke noe med å være pervers, det er en hormonell reaksjon i kroppen. De som føler det slik kan ikke gjøre noe med det. Ingen styrer hormonene sine.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Mulig det er normalt,men det har jeg aldri hørt om,eller følt selv.Forøvrig var det jeg som lagde det innlegget ang sex mens man ammer.For mitt vedkommende har det ingenting med kåthet pga amming å gjøre.Kunne ALDRI blitt kåt av noe som vedrører ongen.I mitt tilfelle er det at jeg kobler ut amminga mens vi fullfører sexen.
Anne-B. Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Det står å lese en plass, husker ikke om det er her inne, eller om det er i boka til Gro Nylander, at det ikke er uvanlig for kvinner å føle, ikke akkurat kåthet, men sensualiteten ved det å amme, som jo er noe av det mest kvinnelige ved en kvinne. Jeg tolker det slik at man blir ikke kåt, "nå har jeg lyst på sex", men at man selv føler seg sensuell eller noe i den duren. Jeg likte veldig godt å amme da datra mi var baby, og jeg gleder meg til å amme neste (forhåpentligvis får jeg ingen problemer med det. Jeg snakka med en kamerat om amming en gang, og han sa det at amming var noe som fascinerte ham veldig, han syntes det var veldig sensuelt, men han følte ikke at han ble kåt av det (hmm, litt skeptisk til å amme i nærheten av ham, hehe, kan ikke for det). For ham var det selve essensen ved det å være kvinne, mente han.. Men så var dette kun denne ene fyren, man vet jo at det også finnes kvinner og menn som syns amming er kvalmende.
♥Prinzessin♥ Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Da jeg var høygravid leste jeg i et par bøker for å forberede meg både til fødsel og barseltiden. Jeg lese bl.a. at det var helt normalt å kjenne en slags kribling i underlivet mens man ammet. Dette kom av den direkte årsak at brystene er tilknyttet underlivet, og stimulering av brystvortene vil utløse en slik følelse. Jeg syntes dette var litt småekkelt, men jeg er en person som sluker kunnskap og skjønte at det var mye jeg hadde igjen å lære om kroppen vår. Jeg oppdaget denne kriblingen mens jeg ammet, men jeg ble slett ikke kåt av den. Heller litt ille til mote, da jeg alltid har innbilt meg at kroppen min reagerer mest på stimuli av hjernen min og ikke bare fysisk stimulering. Heldigvis varte ikke kriblingen så lenge, og etterhvert overså jeg den bare. Jeg aksepterte at det var en fysisk respons, noe jeg ikke kunne styre, som en kløe på albuen eller hva som helst. Til slutt tenkte jeg ikke over den i det hele tatt. Så kribling og kåtskap er gjerne to helt forskjellige ting!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Pøh! Er helt vanlig, det, vel :-) Noen får jo til og med orgasme, heldiggrisene. Har ingenting med pedofili å gjøre, ditt stakkars forknepte kvinnemenneske.
___ Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Det er helt vanlig, men ganske tabubelagt. Jeg kjenner det til en viss grad selv, men selv om jeg ikke forsøker å fortrenge det blir det ikke serlig sterkt, desverrre. Det er jo ikke noe galt med at mor også liker å amme.
Løvemor79 Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Det er da ingenting perverst ved det, og det har ingenting med ungen å gjøre. Derfor heller ikke pedofili. hehe. Det er jo pga stimulering av brystvortene og hormoner man kan få den samme følelsen som stimulering ved sex. Det hender jeg får en følelse av nytelse når jeg ammer ja, men mest en avslappende følelse.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 jeg er ufatterlig glad for å slippe en slik følelse ....
♥Prinzessin♥ Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 Ja, hahahahahahahahahahahahaha.... Kroppen er rar, dere!!!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå