ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg sitter i sofan jeg vettu, har kjempe vondt.. så sitter sambo ved siden av meg. han skulle bort og vanne for sin mor, men spørr meg.. I kveld har du lyst på masse godt, ikke sant? jeg ser dumt på han Du har lyst på sjokolade og potetgull og dip.. ikke sant og masse små godt. nei egentlig ikke, vi har spist nok av det de siste ukene. Jo det har du lyst på og det skal du få.. sier han.. og der dro han av sted.. lol
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 *ler* sånn kunne min og ha vært synes jeg=P hehe
lb71 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Du er der ennå ja. Lurte litt på om du var på vei til føden nå. Unner deg å få så snart som mulig slik at du slipper å ha så vondt lenger selv om du at du sniker rett foran meg i køen da.. Føler du det blir noen fødsel idag da?
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 nei, jeg tror nok ikke det blir noe fødsel på meg.. ikke i kveld.. men kanskje i morgen. hehe jeg har så vondt at jeg tror jeg ikke hadde merket om jeg hadde fått rier. så jeg får nok bare smøre meg med smerte og tålmodighet. Spise litt godis, i følge min samboer! han prøver jo å trøste meg. så søt som han er.
lb71 Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 ja det er godt at han tar vare på deg nå mot slutten. Ikke godt å si når man får tid på kveldene til bare å sitte å fråtse i godteri igjen. Vet du om du får en liten jente eller gutt denne gang?
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 jeg får en liten jente denne gangen, så da sier jeg meg selv ferdig.. hehe jeg har en gutt og en jente da.. og jeg klarer nok ikke en graviditet til.. ikke med denne kroppen.. hehe Vi er ganske glade for det da! en av hver er ikke så verst! hehe
lb71 Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 nei da er du heldig. Jeg har to jenter fra før og denne gangen kommer det endelig en liten gutt. Kan tro vi gleder oss! Og han skal få verdens kuleste guttenavn,- Robin ;-)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2007 go Robin! hehe heldig du å da! får jo 2 jenter og en liten prins! hehe det er vel ikke så lenge til termin din heller? Det skal bli godt å få bbay på utsiden! hehe
lb71 Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 7 dager til termin her. Har hatt kynnere og andre vondter så lenge at jeg snart er imun. Føler aldri det kommer til å skje noe på ordentlig. Er vel heldig om jeg får ham til jul......... hehe
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2007 hehe, kommer nok lenge før snøen skal jeg si! hihi bare vent litt... her har du en stor * fødeklem * som sender deg til føden. hehe jeg er drit redd for at sviger skal ha rett, at hun kommer hjem fra ferie før jeg føder. ikke faen om jeg skal gå en uke over termin.. hehe
lb71 Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 du får en stor fødeklem tilbake. Måtte vi føde i natt begge to. Våre familier er nemlig også på ferie. ALLE sammen utenom mormor og morfar. Alle tanter og onkler, farmor og farfar. Og alle sier at jeg skal knipe igjen og vente til de kommer hjem... Ha, skulle lurt dem alle sammen skulle vi.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. juli 2007 knipe igjen ja! hahahahahaha.. det går så bra du.. jeg føder da jeg føder. måtte vannet gå nå så er jeg sikker på at jeg slår hjul i gangen på føden! hehe da er jeg så glad for de smertene jeg skal få og de smertene som skal bli borte. hehe jeg lurer gjerne svigers, føder godt før hun kommer hjem.. om hun sier det er leit. fordi hun ikke får vært der og besøkt oss på føden.. så hvorfor dro man da.. HE HE..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå