Gå til innhold

har vannet gått??? 3 dager til termin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så usikker... jeg har vært fuktig i trusa de siste dagene, mer enn normalt. Men når jeg har hatt på meg bind så blir det det samme, og jeg kan ikke se omdet er "spotter" eller flekker i væsken.. hva skal jeg gjøre, kanskje vannet har gått, og jegi kke har skjønt det - elller er jeg bare litt for engstelig? flekken i trusa er 5 - 10 cm men det blir ikke vått i buksa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vannet går forstår du det. Det er mye vann nemlig... Først kommer slimproppen og den ser ut som en kladd gjennomsiktig gele. Men du kan jo ha lekkasje da... det er jo ikke lenge før!

lykke til så masse :o)

Skrevet

Vannet kan gå med et plask eller det kan dryppe meget sakte. Jeg hadde sjekket med føden på stedet der du bor, ta en telefon og spør om de kan sjekke det. (De kan påvise om det er fostervann eller ikke.)

Uansett vil de gi deg bedre råd enn vi kan her!!

Lykke til da!!

Skrevet

når vannet mitt gikk så gikk det veldig sakte, var sånn som deg, det bare var små fuktig, men plutselig kom det mer, reiste ned på føden, men ble ikke noe fødsle før dagen etterpå, å først da gikk slimproppen, så tror det er veldi individulet fra person til person=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...