Gå til innhold

Har jeg rier eller kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld ramlet jeg ned en steinrøys og slo bekkenet.

Gjorde veldig vondt med en gang, men det gikk fort over.

Har bekkenløsning, så det ble jo ikke akkurat noe bedre.

Men i natt våknet jeg med skikkelig smerter nederst i magen, blanding av menssmerter og luftsmerter.

våknet og sovnet litt etter som smertene kom.

Sto opp i dag og var bare litt øm der jeg hadde slått meg, men så begynte sammentrekningene. ( kjennes som menssmerter og jeg har vont for å stå)

Magen blir steinhard og får litt vont i ryggen.

Men fortsatte dagen og dro på tur. Da har det vært regelmesig alt fra 2 min mellom hver og helt opp til en time mellom hver.

Hadde kynnere når jeg gikk gravid med nr 1, men kan ikke huske at de kom så hyppige?

Er bare i uke 32! Leste at man fikk mer kynnere med nr 2, men skal de gjøre så vont?

Noen som vet om jeg trenger å være bekymret?

Er så redd for å ringe føden å mase, hvis det bare er kynnere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes du skal ringe føden jeg!bedre å bli sjekket en gang for mye..smerter i ryggen kan jo tyde på at noe er på gang...lykke til:-) !!!

Skrevet

hei!

Jeg har fått bedskjed at ved fall, så bør man ringe føden. dette for å de evt ønsker at man skal komme inn for en kontroll, i forbindelse med fosteret og morkaken. Jeg falt i noe lunde samme uke som deg, og de ville ha meg inn til kontroll for sikkerhetens skyld. de måler da hjertelyden og en lege tar en ul for å konstatere at alt er bra.

ring dem du og snakk med dem.

Skrevet

Takk for svar:)

Nå er det over en time siden sist, men fikk en til nå akkurat.

Skal ta å ringe å høre jeg.

Skrevet

gjelder det alle typer fall???

jeg tryna for noen dager siden, tjihi, var på fjellet og det var så glatt på mosen, så jeg skled og ramlet på siden... Det er vel ikke farlig??

Skrevet

ring føden du!!!!!!!!!!!!

kynnere kan være effektive de også. Ligger selv akkurat nå på observering på st.olavs etter å ha blitt innlagt fredagskvelden med regelmessige kynnere, å da hadde det ført til modning. SÅ jeg har fått riedempende å lungemodningssprøyte ifall de ikke skulle klare å stoppe kynnerne så de gikk over til rier. Men nå har jeg heldigvis ikke hatt noen regelmesside kynnere i dag, å blir mest sannsynlig sendt hjem allerede i morgen.

MEN, alle på føden sa til meg at det var veldig bra jeg ringte å kom inn til sjekk!

Skrevet

Vil sterkt anbefale deg å ringe etter alle slags fall. Morkaka kan løsne og det er IKKE bra for baby.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...