Gå til innhold

hihi,mongo spørsmål om fostervann

Anbefalte innlegg

Skrevet

...derfor må jeg nok være anonym her nå:D

om vannet hadde gått mens man var i svømmehallen,hadde man merka det da?kom til å tenke på det da jeg var i badeland i dag..er bare 28 uker på vei da,men tanken slo meg plutselig..

samtidig,noen som har hørt om at man ikke skal bade i basseng?synes nemlig det var deeeilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ups,hihi,jajja,blei ikke no av den anonymiteten;o)

Skrevet

har lurt på det samme selv jeg... tar et bad dagli omtrent pga vondt i ryggen og tenker for meg selv.

"hvis vannet går nå, merker jeg det da???"

synes ikke spørsmålet er mongo jeg da..

Skrevet

Phøjs da, det var jo ikke noe flaut da og det er jo lov til å spørre, har faktursk lurt på det jeg også :-) Jeg har nettopp svart på et slimpropp spørsmål og jeg har leeenge igjen til jeg hele tatt burde tenke på det engang... kanskje jeg burde være anonym jeg oxo hehe

Skrevet

jeg tror ikke man merker det i et kjempe stort svømmebasseng.

men du kan vel kanskje skjønne det om du bader i ditt egen lille badekar, og man ser at vannet er grumsete.

ellers så kan man vel merke det på magen, det blir vel litt hardere å trykke på magen, uten vann.

i så fall, så lages det nytt fostervann hele tiden, og det vil alltid sige ut litt etter at vannet har gått. og riene kommer jo.

:)

Skrevet

..så man kan ikke gå lenge uten å merke noe til at fostervannet evt mangler?hehhe,er nå alt en funderer på og da;o)

Skrevet

lurer på det jeg og,merker jeg det om jeg er i badekaret og om jeg kun lekker litt å ikke merker det er det farlig for babyen??

Skrevet

..og går slimproppen alltid før vannet?

Skrevet

det er ikke farlig for baby om fostervannet går. det er ikke sånn at da må du fødemed en gang... det dannes nytt fostervann og rier kommer som regel! jeg tror alle skjønner at det er noe på gang. og at man bør kontakte føden.

Det som evt er litt farlig, er om fostervannet går, og hode ikke er festet.. da kan andre ting komme ut, som arm og evt navlesnoren. og om navlesnorer kommer ut og du får rier, kan surstoff tilførselen til baby bli kraftig redusert. Siden den da vil komme i klem.

Dette skjer veldig skjeldent. Og som regel da vannet går så fester hode seg samtidig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...