Spent03.01.08 Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Flere enn meg som må krype til korset og sette ned farten litt? Trives så godt på jobben, men bekkenet har igjen begynt å hemme meg... 2.mann her, og denne gangen kom smertene tidligere.. Har en tung fysisk jobb, så merker jeg ikke har mye å gi til mann og barn når jeg kommer hjem.. Flere som har det som meg? Og når ble dere sm i svangerskapet og event hvor mye? Bekymrer meg for alt:) Lurer på om legen er enig.. Håper det, ellers setter jeg meg ned og gråter!!!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 hehe d er bare å gråte i vei;o) ¨ vært sykemedt nesten hele svangerskapet...klarte ikke å jobbe ved siden av j, ble bare kjempesliten av alt...pluss at j var kjempedårlig i begynnelsen...legen min var ikke kjempevillig til å sykmelde meg hele veien -så j gikk rett åslett til en annen som forsdtod alt litt bedre:o)
Tussa og Sofie Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Uff, ikke morro, sliter ikke med det selv. En på jobben har fått nr 3 og har vært fryktelig plaget med BL, fått det TIDLIG og vært 100% sykemeldt nesten hele de to første svangerskap. Siste gangen var hun føre var og gikk til behandling på SET klinikken på lysaker i Oslo og klarte å holde seg i jobb mye mye lenger. De driver med litt annet enn helt tradisjonell fysioterapi. www.setclinic.no¨ Men, da bør man jo bo i Oslo/Omegn da, men de har også SET terapeuter andre deler i landet.... Lykke til uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå