Gå til innhold

FEILMARGIN MED 20-21 DAGER ??????

ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dt mulig???

20-21 dager ifølge tidlig UL, å med nesten 28 dager ifølge UL uke 18...

kan dem bomme så mye???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke noe om du tror du er kommet lenger eller kortere enn det UL tilsier.

Så jeg spør meg selv om du enten kan ha hatt en blødning du har trodd har vært en mens, når du i realiteten har vært gravid eller om muligens du har hoppet over en eggløsning eller hatt en meget forsinket eggløsning eller noe.......

Alt er vel mulig........

Denne gangen brukte jeg eggløsningstest så vet helt nøyaktig (med noen dagers slingringsmonn) når befruktelsen fant sted.

Skrevet

Første gang jeg ble gravid fikk jeg dato 20 oktober. I følge siste mens osv...ble det datoen. Det hjalp ikke om jeg sa jeg hadde uregelmessig mens. Så da jeg var på kontroll i uke 22 hørte ikke legen fosterlyden så jeg ble sendt på sykehuset. Da viste det seg at vesla bare var åtte uker gammel!! Fikk ny termin 30 desember... det var LENGE å gå gravid :o) Denne gangen fikk jeg dato 29 oktober etter sist jeg hadde mens osv. På UL viste det 20 november. Altså 3 uker mer på vei. Så var jeg på UL i uke 18, da fikk jeg ny termin 12 november. Slik er det.... hehe...lykke til da :o)

Skrevet

jeg ble flyttet 20 dager tilbake ved min UL, så det er nok ikke så uvanlig

Skrevet

tror/håper j er kommet dit UL tilsier ;o) hadde litt uregelmessig mens, men gynekologen min mener j hadde eggløsning rundt 25 mars, fant ut j var gravid rundt 16 april ... å han mente j MÅTTE blitt gravid i april, å ikke rundt 12 februar......;o) kan dette stemme?? flere leger/gynek. har sagt d samme..

Skrevet

å første UL etter grav.testen, kunne ikke gyn. se noe som helst i livmoren...den var tom å han mente testen var feil...

Skrevet

Hvis du har uregelmessig mens er det egentli umulig å si når du hadde eggløsning etter siste mens fordi eggløsningen kommer ca 14 dager før menstruasjonen. Ultralyden har helst rett særlig den som taes ca. uke 18.... Blir jo spennende å se da :)

Skrevet

ja veit d men i å med at gyn. min sa at han kunne "se" at j hadde hatt e.l må j vel kunne stole på han?? :o) på første UL var livmoren min tom å...han trodde j var gravid utenom livmoren..kunne ikke være langt på vei da vel??:o)

Skrevet

Vanskelig å si. Blir nesten bare å gjette for å si det sånn. Du får smøre deg med tålmodighet til UL i uke 18... ;)

Skrevet

joa vært på d da...;o) å d stemmer jo enda mere da fordi termin ble flytta frem 6 dager...:o) bare noia.....vil ikke ha barn med x-en ;o)

Skrevet

tjaaaa....skal d gå ann??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...