Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er litt over tre uker...er det for tidlig? Han kjeder seg når han ligger våken i vuggen sin, og det er fint å ha et alternativ til å ligge på magen på teppet synes jeg...

er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er en vippestol han ligger i skal det vel gå greit i kort korte perioder,men kanskje litt tidlig uansett?Magetrening er bra for de små (å ligge på magen,styrker nakke og rygg).

Skrevet

vi har en liggestol som kan gjoeres helt flat og lillegutt har brukt den fra foedselen av. det kommer veldig an paa hvordan vippestolen er formet. gullet mitt er ihvertfall kjempeglad i sin vippestol og sover ofte i den ogsaa. :)

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg styrt unna vippestolen. Lagt han på gulvet i stedet med leker rundt, da får han som hun andre nevner styrket rygg og nakke. Bedre at de blir vant med det, blir det lettere for dem å leke alene, tror jeg da.

Skrevet

Signerer denne. Vi hadde vippestol og brukte den kun til mating av grøt fra 4 mnd og når jeg skulle dusje. Da satt jeg den på badegulvet så hun kunne se meg. Jenta mi har aldri likt stolen noe særlig da hun ikke fikk rørt beina slik hun ville. Mye bedre for henne å ligge på gulvet på et babyteppe med babygym og leker rundt seg. De blir veldig hindret av vippestol og får ikke rørt seg mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...