Gå til innhold

Teite spm og ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så irritert over spørsmål om hva skal man kjøpe, hvor mye? Alt er for faen individuelt!!

Noen skal ha alt som er laget til småbarn, for da må mann få bruk for det. Logisk tankegang og litt økonomisk sans hva er det? Ikke kjøp for mye for barna vokser så fort og familie og venner vil kjøpe mye... Som sagt alt er individuelt.

Herregud blir så irritert i blant. Man kan gå ut av døren for å kjøpe ting man trenger etter fødselen å!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at du er så dreven da... vi andre som lurer og setter opp en liste over det vi trenger er jo bare amatører...

Skrevet

I allverden? Jeg kjenner ingen som har barn og dermed ingen å spørre ang ting man trenger og hva man burde ha, og har ingen tro på at etter jeg får babyen i mine armer så skjønner jeg med en gang alt sammen. og da hender det at man kanskje trenger å spørre i blandt?

Hjelper ikke med økonomisk sans for å forstå hva man trenger desverre!

Skrevet

kjøper det jeg har lyst på til barnet mitt jeg...

ingen som har noe med det:) så da får folk bare irritere seg:)

Skrevet

Det var da en merkelig ting å irritere seg over?

Klart det er individuelt hva hver og en behøver, men det grunnleggende til babyen er kjekt å ha. Og er man førstegangsfødende, så er det jammen ikke enkelt å vite hva man skal ha! Da er det greit å kunne spørre noen som kanskje har vært gjennom det før.

Og økonomisk sans har vel ikke akkurat så veldig mye med dette å gjøre? Har du studert økonomi så er du utlært i baby-lære? Det var en merkelig kobling av to vidt forskjellige ting, føler nå ihvertfall jeg.

Skal man gå ut av døren og kjøpe når man har født? Men kjære vene, det er jo slett ikke alle som er i form til å "gå ut av døren" da. Det er ikke sikkert du har født før, men jeg skal si deg at det er ganske tøft for en kropp.

Så jeg syns at alle som lurer på hva de skal kjøpe, gjøre osv, de skal bare spørre så mye de vil. Og det er vel egentlig derfor disse sidene finnes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...