ennah78 Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Det er så rart hvordan kroppen kan spille oss et puss. Jeg vil gjerne ha et barn til snart, har en gutt på 2,5 fra før..og han trenger søsken. Er i 18 pp nå. Hadde el i starten av denne uka som var nå, og allerede nå "kjenner" jeg en del symptomer. Kvalmebølger, oppblåst, fryser (selv om det er varmt ) og mensmurringer.. Jeg blir så lei dette og jeg snart, men jeg tror jeg blir litt påvirka av alle her inne..vi venter jo alle på å bli gravide og det er veldig "samlende" å dele tankene med hverandre og ha noen å spørre til råds! Jeg håper kroppene våre slutter og spille oss så mange puss snar og fester en ordentlig spire hos alle som ønsker det snart ) Lykke til alle sammen, vi trenger det nå vel ?
JulieF*Victoria* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Kunne ikke sagt det bedre selv=) Det er jammen ikke lett å forholde seg til disse kroppene våre. Tvi tvi, alle sammen!!! =)
Shauri Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, jeg har slike følelser selv til tider. Lurer meg på om vi, som dyrene, kan ha innbilte svangerskap jeg.. Når venninna mi ble gravid med sitt andre barn var jeg sikker på at jeg også var gravid. Kjente til og med spark i magen.. hehe!
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, min første pp og så og si nettopp hatt el og sitter allerede her og leter etter tegn... hihi, er det mulig? Overbeviser meg om at jeg har ømme pupper og er kvalm, men det er vel for godt å håpe på det allerede! ;-)
ennah78 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 Innbilte svangerskap var jammen riktig . Jeg og har trodd at det sparka i magen kunne trodd en ble gal av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå