Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde sex med gubben den dagen jeg hadde eggløsning hvor stor sjansje har jeg da for at jeg kan bli gravid igjen da? og kan man da teste før man skal ha mensen eller er det fortidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, husker ikke hvordan dette var med de prosent sjansene for at det skal klaffe osv, men du har jo ihvertfall hatt sex på riktig tid.

Personlig testet jeg et par dager før jeg skulle ha mensen og testet svakt positivt, jeg kjente det på kroppen at den satt. Mens andre igjen får ikke noe utslag før etter menstruasjon er ventet. Hvis ikke du er like utolmodig som meg er det best å vente litt så du kan få riktig svar med en gang.......

Lykke til!

Skrevet

jeg har ikke tolmodighet til å vente med å ta test. jeg håper at jeg er gravid. og hvis jeg er det så blir det barn nr 4. håper på jente har bare gutter.

Skrevet

Oki, du får kjøpe en dobbel pakke da vettu, så har du til test 2, dersom den første skulle være negativ. jeg hadde med vilje ikke tester i hus, så jeg ikke skulle bli skuffa eller noe. Men hadde EL tester hjemme og de slo ut positivt først, derfor tenkte jeg at ok, nå kan jeg kjøpe en test :o)

Hadde vært koselig med en jente da ja, en som kan holde litt orden på alle gutta ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...