Gå til innhold

Krenkende innlegg der det spøkes om voldtekt


J@h@

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann...

 

Jeg er helt enig i dette... Er selv ett offer for slikt og synes ikke at dette er noe man man kødder om og med... Det er direkte smakløst og krenkende jeg og at at grensen for min del er nådd når d gjelder å fleipe... Slike ting fleiper man ikke med...

 

* Vær så snill å få dette innlegge slettet *

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket dette innlegget som et sleivspark til dem som syns kleshabbiten til offeret er relevant i voldtektssaker, og ikke som noe forsøk på å lage morsomheter av selve voldtekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med lillejonas her.

Dessuten synes jeg innlegget burde få stå og så kan det brukes som treningsarena for de som har bruk for det. Jeg ser jo av svarene til innlegget at mange ikke engang har lest det skikkelig, eller ikke vært i stand til å tolke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke det innlegget var morsomt i det hele tatt. Selv om det sikkert ikke var ment sånn er det støtende for oss som har opplevd det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Ser at dette er et litt gammelt innlegg, men det hadde vært greit å få det fjerna.

 

Ja, jeg skjønner ironien, men synes det er respektløst av HI å bruke ironi her. Greit at alvorlige ting blir tatt opp, men siden dette er et svært sårt tema for mange av medlemmene her inne, så synes jeg det er feil at HI kan skrive noe sånt uten å at det for konsekvenser. Ironi og voldtekt passer dårlig sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...