Shauri Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Heisann alle sammen. Jeg er babysyk! Ok, da var det ut av verden. Er 24 år gammel, og samboeren min er 28. Nylig besøkte vi et vennepar av oss som har en jente på da 6 uker. Moren til babyen spurte oss om vi hadde tenkt å få barn en gang, og til min store overraskelse så svarte samboeren min: "Det ville jo være naturlig det. Men ikke før vi flytter inn i huset." Vi holder på å bygge hus som skal være ferdig i mars 08 Gjett om jeg har glist som en sol siden! Håper å kanskje kunne starte å prøve i løpet av høsten.. men ingen konkrete planer enda.
JulieF*Victoria* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hei på deg! Velkommen hit på BIM:) Du får henge deg på oss "høstprøverne". Selv er jeg 23 år, og har en samboer på 30. Vi er inne i vår første prøveperiode, men stresser ikke, vi har god tid=) JulieF
Høstspire 2011 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Hei og velkommen=) Vi har begynt å bli en gjeng her inne nå etterhvert=) Jeg er 19 år og sambo er 28. Jeg slutter på p-pilla om 5 dager. Etter det blir det ingen prevensjon, men vi begynner ikke prøveperioden vår skikkelig før i september=) Tar det litt som det kommer=) Eneste med å vente til september er i forhold til skolen min... Håper du holder oss oppdaterte om hvordan det går=) Inne på forumet "bli gravid" har Julie F laget en link som heter "alle høstprøverjentene". Heng deg på der du=) En litt mere livligere link=) Ha en fin dag=)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Hei - og velkommen:) Jeg er også 24 år - samboer på 30 - og prøvere fra desember/januar! Så da blir vi vel prøvere sånn ca samtidig:) Og ja - babysyk jeg også! Og samboeren til og med:) tihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå