♥Prinzessin♥ Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Velkommen tilbake, det var faen meg på tide!! ;-) Har du fått post? Mener ordentlig post. Fysisk postkassepost. :-)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Guten Abend, schöne Schweineprinzessin! Jada, tilbake - har du hatt fin sommer? Jeg kan ha fått post, og om jeg har så blir jeg så glad, tralala, at jeg skal slå hjul gjennom posthuset - det har jeg aldri kunnet før, så det blir spennende - men jeg har ikke fått posten min, stoppa den til og med i dag så jeg får den antakelig i kassa i morra - eller i hvert fall lappen om at jeg kan hente den. Hvis jeg har fin post i tillegg til regningene hadde jo det vært ztrålende, ach! (Har akkurat betalt alt som forfalt rett etter st.hans, så noe nytt kommer vel.. betaler prinsipielt ikke før jeg må.) Men det er så kaldt! sitter med pledd eller fleece, og sitte ute innebærer klær, mye av dem. Skal da ikke være sånn??? Sommerklærne mine skriker i skapet! Er det varmere hos deg så sender jeg meg rekommandert på hjembesøk!
♥Prinzessin♥ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Ah, det varmer mitt zvikefulle Schweinehjerte å "ze din ztemme" igjen! Jeg har hatt en kjempefin sommer, und har nettopp kommet tilbake til regnfulle Bergen (så jeg tviler på du har lyst til å dukke opp i min brevlåda!). Men du er hjertelig velkommen likevel, du liebe Augustin....!!! :-D Jeg sendte post til deg før jeg fikk vite at du hadde reist på en pinefullt lang ferie - hvor er du det har vært? Var det på hyttetur (mener å ha znappet det opp et zted)? Har nettopp hatt besøk av svigerinne og min manns søskenbarn. De reiste idag, så leiligheten er skrikende tom. Zå jeg zier igjen: Kom gjerne på besøk! Jeg kan frizte med diverse middagrester og halvfulle vinflasker, usannsynlige mengder regn til dessert, men til gjengjeld en hjertevarm atmosfære designet av et par uregjerlige hybelkaniner. Du får til og med eget rom, om du ikke har noe imot å dele det med noe avleggs møblement som Fretex snart skal befri oss for. :-D
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er så tilhenger av eget rom at jeg allerede har begynt å lete etter en konvolutt stor nok til meg. Polstra trenger den ikke være, etter uforsiktig omgang med pottis og annen skånekost i ferien. I dag er første dag jeg er er avsindig lei regn, antakelig fordi det lurte seg til litt sol på formiddagen og jeg og minsta hadde tatt på kjoler og sandaler og skulle på sykkeltur - men da jeg hadde båret ned sykkelen hennes fem etasjer og alt var klart, hølja det bare. Mista litt piffen... Hm, jeg har ikke fått post... med mindre du representerer Oslo Sporveier, Ellos, banken min eller diverse andre regningsutstedere, eller den er forkledd som dåpsinvitasjon?? Tror vel knapt det... men det må jo dukke opp, må den ikke? Kanskje det kommer mer post i morra, kassa var sprengt i dag så kanskje dette bare var en bit av det hele. (I så fall blir min adresse heretter Gjeldsfengselet.) Jeg har vært rundt omkring i ferien, Telemark og fjordtur på Vestlandet (bak alle tyskerne med bobil) og Hardangervidda og på Modum (anbefaler veldig Blåfargeverket, Th Kittelsen i Sigdal, Skredsvig i Eggedal og Koboltgruvene, om du ferierer østover noengang...) - egentlig litt for mye kjøring, men det måtte bli sånn i år. Får ringe forsikringsselskapet og sette opp årlig kjørelengde igjen... Jeg tror jeg har blitt veldig moden i ferien. For nå har jeg kjøpt pelargonier til balkongen og lager bibringe til middag, voksnere blir det ikke.
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Nå hørtes du ganske voksen ut. Med mindre posten fra Oslo Sporveier var snikeregning, selvsagt. Er dere ferdige med norgesferien for neste tiår og kan ta en biltur til Samarkand og andre mer eksotiske steder neste år nu?
♥Prinzessin♥ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Næææi... Har du ikke fått pakken? Ååå... :-( Du hadde ikke bestilt oppbevaring av post da? Jeg har ikke fått den i retur... Sendte den for ganske lenge siden som sagt. Håper den dukker opp!! Høres ut som du har hatt en geografisk herrlich opplevelze i ferien. Jeg må begynne å reise mer! Zelv har jeg bare holdt meg hjemme hos gamlingene, da jeg har feiret bursdag for prinzessin, meg selv, arrangert utdrikningslag og vært forlover i bryllup. PUH! Zå du zkjønner, det kan lønne seg å hoppe oppi den konvolutten, da mine vertinneegenskaper begynner å nærme seg profesjonelle høyder. Er forresten blitt voksen, jeg også. Når jeg står opp kl. 08.30, tenker jeg "herreguud, så lenge jeg har sovet!" ;-) Men det trekker kanskje ned at jeg har rusbrus i kjøleskapet??
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Nix, Norgesferie er helt strålende. Eneste jeg savner er privatsjåfør.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Jo, har hatt oppbevaring, fikk et lass i kassa i går, men der var ingen hentelapp eller påminningshentelapp - skal vralte ned og se om det er noe der i dag, et øyeblikk bare.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Juhuuu, der var hentelappen - jeg oser til posten og henter!
supergyda Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Unnskyld at jeg blander meg i tråden deres, men det var så koselig å se noen kjente nick igjen. TRodde alle "gamle" enten hadde sluttet eller byttet nick.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Grynt, øff, gryyynt. Jeg har funnet min body double til mitt neste filmprosjekt - alle nakenscenene skal gjøres av et hengebuksvin jeg påtraff i ferien, det var som å se seg sjøl i speilet en sånn morra du veit. Har du reist deg fra sofaen?
supergyda Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 Tja. Begravelse i dag, etterfulgt av en tur på handlehelvetet (IKEA). Måtte gå rett og legge meg igjen, kan du si. Men har tittet opp fra putene nå.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 Uff da, det var litt av en kombinasjon. Lov å være litt nedpå da ja...
supergyda Skrevet 31. juli 2007 #16 Skrevet 31. juli 2007 Ser at du har vært på mine kanter i sommer. Jeg kjørte forbi din del av byen for to uker siden.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 Jeg hørte din jamrende klages ekko mellom blokkene hele veien vår bortetter, og så sporene der ditt brennende blikk hadde lengtet hull i balkongrekkverket..
supergyda Skrevet 31. juli 2007 #18 Skrevet 31. juli 2007 Ja sånn blir det når du ikke står på balkongen og vinker og slipper ut flettene til meg :-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #19 Skrevet 31. juli 2007 Men tenk deg - det kunne vært svigermora mi sine fletter - det setter ting i perspektiv. Hun skulle nemlig holde plantene i live gjennom min måneds ferie. På den annen side - det kunne nok ikke vært hennes fletter likevel, for 80 prosent av plantene var døde, og interessant nok var noen (innerst ved veggen) tørka i hjel, mens andre (nærmest kanten) hadde drukna. Jeg trekker konklusjonen at ganske nøyaktig ingenting har blitt gjort med plantene i det hele tatt, samt at dama kvalifiserer for en hevn som vil få Balkanregionen til å virke som Lekestue med Vibeke Sæther.
supergyda Skrevet 31. juli 2007 #20 Skrevet 31. juli 2007 Hadde du sagt fra for to uker siden, så hadde småens vannpumpegevær (9m rekkevidde) fikset biffen. På plantene altså. Men du kan få låne det nå til svigermorsbruk?
supergyda Skrevet 31. juli 2007 #22 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er pasifist, så jeg kan nok aldri bruke det på min egen svigermor. Kan jeg bruke deg som hired gun?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #23 Skrevet 31. juli 2007 Selvsagt. Jeg gjør det med glede, hvis du gir meg en god grunn. Spiller ingen rolle om den er subjektiv.
♥Prinzessin♥ Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 31. juli 2007 Glad, glad, glaaaad for å høre at pakken var kommet frem til deg! :-D Du har PM. Luten, azza.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå